Geen idee waarom ik ooit met adult money ben toevertrouwd.
Waarvan is de broek? Ziet er heel chill uit!
Berschka! Iets als balloon parachute pants. Heel wijd in ieder geval
De zwarte broek zit lekker maar is een dure yogabroek. Wel geschikt om even snel naar school/de supermarkt aan te doen en in te chillen. Ik doe hem retour. De spijkerbroek was helaas te groot maar die zat wel heel lekker!
Doe voorzichtig met dat kaarslichtje hoor! Zo eentje is een keer bij een vriendin van mij in de fik gevlogen ![]()
Wow! Waar heb je het waxinehoudertjes vandaan? ![]()
Is het toch metaal?
Bij mij werkt dit spul echt fantastisch! Beter dan olaplex nr 3.
Heb em via vinted gekocht en vind em heerlijk voor thuis ![]()
Ik heb meestal een maat 38/40 afhankelijk van merk en heb een 40 gekocht. ruim genoeg met nog iets eronder. De 42 was te groot en heb ik teruggestuurd zie ik in mijn aankoopgeschiedenis. Dan gaat het om de Nederlandse maat.
Idd, zo’n soortgelijke hebben wij vroeger echt elke Kerst tevoorschijn getoverd 🥹 good ol’ days
Sparklestik Eye Crayon en Beam Trap Skin Illuminating Balm van Half Magic.
Was ik al een tijdje benieuwd naar en nu was er echt een super goede deal? Beide producten zijn normaal $24 maar ik heb in totaal $19 betaald en dit is inclusief verzenden ![]()
Klinkt goed! Ik heb het nu 1 keer gebruikt en mijn haar zit in ieder geval wel nog steeds goed. Ik las namelijk in de reviews dat sommigen last kregen droog of juist vet haar. Nou mijn haar zit dus goed en hopelijk straks ook nog gezonder
Trek je dit over je hoofd aan? Of zit er een rits die ik niet zie?
Wel heel tof!