Ik vind ze wel flatteus, maar voor het sporten ga ik heel slecht op die onderkant. Echt bijna m’n nek een x gebroken tijdens het sporten omdat ik met m’n schoen in die flare bleef hangen haha. Dus wees gewaarschuwd.
Ja ik kan dit ook echt niet. Zeker met heels dansen is echt vragen om m’n nek breken hiermee want ik blijf dan zo vaak met m’n hak in die pijp hangen (terwijl ik het qua looks echt wel mooier vind dan een strakke legging maar safety first!!)
Nog nooit gehad gelukkig maar wel in m’n trapper 🫠
Ik vind de kwaliteit van TwoThirds goed! Kleding die ik daar heb gekocht gaat al jaren mee
Haha ja was geintje hoor, maar voor elk body type ja?? Ik heb denk ik niet de billen ervoor
Probeer het eens zou ik zeggen!
zoooo dit zijn mijn black friday aankopen
jaarlijks gala met werk, moet nog even een keuze maken
skims seamless bodysuit voor onder mn jurk lol
leef echt in de fit everybody tshirts in de zomer dus voor de winter maar de longsleeve gehaald
digital perm = nieuwe haircare
Oe waar is die rok van?
Ik stem sowieso voor een jurk met 1 blote schouder, ik droeg afgelopen werkfeest een cocktailjurk van Reiss met 1 opengewerkte schouder en voelde m echt.
ik ben echt super blij met mijn casual baan waarbij ik gewoon in docs kan verschijnen op het kerstfeest, maar als ik deze jurken zie vind ik het wel héél even jammer dat ik nooit zoiets aanhoef. Wat een pracht!
Wow ja ik dacht ook meteen: hoe leuk eigenlijk als je jaarlijks zoiets prachtigs aan mag
Oooh hoe bevalt dit en heb je het in NL laten doen? En wat voor sector werk je in met een jaarlijks gala?
Je kan toch zo’n jurk dragen wanneer je dat wil? Hoeft geen gala te zijn. Op je verjaardag, naar een luxe restaurant, zelfs bij een dinnerparty thuis… kan allemaal.
De laatste jurk, prachtig!
Misschien een poll maken ![]()
Die styling van die eerste jurk
Ik heb er verder geen verstand van maar dat is toch raar/lelijk met die tas en dan zo’n felrood ding eroverheen gedrapeerd.
Wel vet mooie jurken allemaal ![]()
hehe ja help me out, want het is vanavond
side note: alleen jurk 1, 7 en 9 hoef ik niet in te korten en de rest moet ik even last minute (geen idee hoe) inkorten
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
0 stemmers
@Bunnyslippers oh niiice, misschien voel ik hem ook echt als ik een one shoulder jurk aandoe vanavond! rok is van new look https://www.zalando.nl/new-look-maxirok-black-nl021b0mc-q11.html voor een kerstdiner met werk volgende week
@Hihalarisch eerste keer in nl laten doen, deze keer in vietnam. ik ben deze keer voor meer krullen gegaan (ipv meer slag), wat ook meer onderhoud betekent, heb daar soms een beetje spijt van wanneer ik haast heb. en ik werk in de architectuurbranche
Heb je een strijkijzer? Want dan kun je er zo’n zoomband in strijken - of hoe dat ook mag heten.