Show je laatste aankopen #11

Omg dit is geweldig!!

kijk de achterkant dan :smile_cat:

43 likes

Omg ik moet deze

8 likes

Oh echt fantastisch haha! Is vintage volgens mij of niet?

2 likes

Oh nee of ja dat kan op zich wel maar vind de kans dat het misgaat toch te groot voor die mooie en denk dure jurken. Dat zou ik toch door een kledingmaker laten doen.

5 likes

Instant verliefd op die laarzen en meteen besteld, dankjewel!

3 likes

Nog niet! Deze komt uit 2001.

7 likes

Ze lopen ook echt heel lekker! Was even bang dat ze juist door die aparte zool gek zouden lopen maar dat is helemaal niet het geval. Alleen in het begin zit de bovenkant redelijk strak maar na een paar keer dragen wordt dat vanzelf losser

3 likes

Had je 9 jurken besteld? wow :o
En is dat gelukt, zo last minute nog inkorten? Gedurfd wel qua planning :smiley: Wel benieuwd welke het is geworden!

2 likes

Deze H&M tussenjas via Vinted. Ik had deze vroeger ook en miste hem.

13 likes

Omg ge-wel-dig!!! Via vinted?
Edit: denk niet via vinted. Kon nog een rode op ebay vinden voor 150 dollar haha. Wel een zeldzame vondst!

Deze via vinted.

23 likes

Ik kwam het toevallig in een winkel tegen! En heb er zeker geen 150 dollar voor betaald. :sweat_smile:

4 likes

Vagabond Hedda

24 likes

26 likes

anastasia beverly hills stormy

mac greige

3ina 501

6 likes

De almost lipstick van Clinique in Black Honey, m’n oude was op en love deze echt. Hou normaal nooit van lippenstift maar deze vind ik echt mooi en fijn, ook om een beetje te rommelig aan te brengen en te smudgen op mijn lippen. Hou niet van zo strak strak.

En voor mijn ogen de eyeshdow-stick, hou echt van die dieppaarse kleur

16 likes

Vandaag mee getraind bij een zwemclub?vereniging oid. En mijn droom: ik moest dingen kopen voor aankomende trainingen
:heart:

Dit moest niet, maar iedereen heeft zo’n lelijke tas dus say no more ik heb een nog lelijkere gevonden!!!

Gewoon lekker hysterisch

43 likes

Deze van Colorfull Rebel, draag noooooit zoiets maar staat verrassend leuk. Klaar voor kerstdiner :sparkles:

31 likes

Oh vind ik eigenlijk ook verrassend leuk voor CR!

4 likes

Na de bordeaux ook gezwicht voor de bruine.

14 likes