Show je laatste aankopen #11

Heeft iemand nog een tip voor een lange (minimaal over de knie maar de langer de beter) waterdichte winterjas die niet legergroen of zwart is? 🫠 Het liefst een beetje een oversized achtige fit. Ik zoek al een hele tijd maar ik kan zo weinig leuks vinden. Dus ik dacht misschien heeft iemand wel een tip voor een jas of een merk waar ik nog kan kijken.

De waterdichte wandelparka van decaltlon is een hele fijne jas, ook wel andere kleuren dan zwart en groen van Quechua

3 likes

Bij Bever al gekeken? En Agu heeft wel mooie jassen vind ik tegenwoordig

3 likes

Maium misschien? Een paar jaar geleden hadden ze rood en beige. Maar dunno of ze die nog hebben.

6 likes

Ja Bever en Anwb enzo al wel gecheckt. Agu idd erg mooie jassen maar alleen zwart/grijs/groen helaas.

@50193905 erg mooie jassen inderdaad maar dit seizoen alleen groen en zwart… ze hebben 1 blauwe jas maar die vind ik helaas niet mooi.

@tskkie thanks voor de tip! Ik vind alleen de website van decathlon niet zo fijn. Er staat zo weinig informatie bij de producten. Kan niks vinden over bijvoorbeeld hoe warm een jas is, hoe lang die is, niet overal staan aanfotos bij… maar misschien moet ik eens een trip plannen naar een decathlon winkel :sweat_smile:

1 like

Ik zag deze vandaag langskomen in m’n ads:

4 likes

Deze is niet waterdicht helaas 🫣

3 likes

Didriksons leya

5 likes

Ook wit (erg mooi, niet handig) en blauw

6 likes

Reset

3 likes

Ik heb afgelopen januari een jas van Reset gekocht waar ik nog steeds blij mee ben!

6 likes

Elvine Asha?

4 likes

Nouja, de jas is ook nog geen jaar oud. Zou niet best zijn als je er nu al niet meer blij mee zou zijn, toch?

2 likes

Kon toch dat de kwaliteit toch tegen valt? :grimacing:

2 likes

Dankjulliewel, heel veel goede opties!! Ik ga ze allemaal bekijken.

De meeste zijn wel echt prijzig, rond de 250/350euro. Ik heb nog nooit zoveel geld aan een jas uitgegeven haha. Op zich heb ik daar nu het budget wel voor maar is dat het nou echt waard vraag ik me af? Iemand ervaring met investeren in een jas of juist ervaring met een goedkopere jas die eigenlijk ook gewoon heel goed is? (En dus bijvoorbeeld waterdicht is en dat ook echt blijft haha).

2 likes

Ik vind die van Reset echt het geld waard en heb m nu zo’n drie jaar. De mouwen zijn lang genoeg, hij is goed warm en staat mooi. Ik zou bij verschillende winkels langsgaan om te passen: duurdere en goedkopere. Dan merk je al of je verschil voelt en of het je op het eerste gezicht het geld waard is.

4 likes

Ik koop altijd goede (en dus dure) jassen, van vaak een stuk meer dan 250 euro en doe hier gerust 5-8 jaar mee. Ik heb zelfs een outdoorjas die ik al 12 jaar heb. Ik vind het het absoluut waard! Een van de weinige kledingstukken die ik echt goed wil hebben. Wel pinnen met m’n ogen dicht, dat wel.

6 likes

Ik heb vorig jaar een Elvine signy gekocht en nog geen seconde spijt van gehad. Wind- en waterdicht, hele fijne capuchon, magnetische knoopsluitingen, gewatteerde zakken. En hij ziet er na heel veel dragen echt nog als nieuw uit. Heb hem wel met 30% korting oid gekocht (alsnog wel 200 euro ofzo), zoi dus sowieso wachten met een jas kopen tot de wintersale begint!

2 likes

Deze vind ik echt mooi maar ik zie nu op de officiƫle website van elvine dat hun jassen waterafstotend zijn maar niet 100% waterdicht door dat de naden niet getaped zijn volgensmij. Echt jammer! En raar want op andere websites waar ze Elvine verkopen staat er bij dat ze waterdicht zijn :sweat_smile:

3 likes

Oh huh, zie mijn reactie hierboven haha. Maar jou ervaring is dus wel dat die waterdicht is? Meerdere malen getest? 🫣

3 likes