Ik heb regelmatig met fikse regenbuien gefietst maar hij heeft nog nooit doorgelekt. Maar weet niet aan welke criteria het moet voldoen om waterdicht te mogen heten… heb er bv nooit een uur mee in de stromende regen gestaan ofzo.
Ik heb ook een Elvine jas en echt nog nooit problemen gehad met welke regen- of sneeuwbui dan ook. Prima waterdicht voor het Nederlandse weer en ik ben echt veel buiten
Wat @Kauai zegt: ik heb ook dure outdoorjassen van Tenson en Didriksons en die gaan allemaal ontzettend lang mee. Mijn oudste is rond de 15 jaar oud en nog steeds waterproof! Enige mankement is dat ik de rits vast moet laten zetten (nu pas!!). Dus zeker het geld waard. En bij een goede winkel heb je ook garantie mocht het de beloftes niet nakomen.
Hier ook een Elvine jas, hele fijne jassen, blijft na jaren ook nog steeds echt mooi en naar mijn idee zijn ze gewoon waterdicht.
QUECHUA Waterdichte wandelparka NH500 voor dames zwart
€ 99,99
https://www.decathlon.nl/p/waterdichte-wandelparka-nh500-voor-dames-zwart/340342/c382c1m8801622
Ik heb vorig jaar deze gekocht en ben zo blij met deze jas. Zo blij dat nu ik m weer draag ik maar blijf herhalen hoe een goede koop het is.
Bij valt ie net niet op de knie en ik ben 1.82.
Ik heb m in zwart, maar ze hebben m dus ook in andere kleuren.
Ik kan Elvine ook aanraden. Ga inmiddels de 6e winter in met de mijne, en heb hem van mijn ex gekregen die hem ook al een paar jaar had, en hij is nog steeds mooi en warm en waterdicht
Ik vind deze net te kort helaas want dit is wel een goede budget optie!
Ik heb deze Maison Pearson haarborstel gekocht met een cadeaubon die ik van mijn werk voor kerst kreeg. Heb zelf wat bij gelegd.
Oeh ik zat al te twijfelen waar ik mijn kerst cadeaubon aan moest uitgeven, maar misschien wordt dit het wel! Echt wel duur voor een haarborstel. Ik twijfelde vroeger al om deze te kopen toen Mascha er zo lyrisch over was, maar had er toen echt het geld niet voor ookal was die toen een stuk goedkoper volgens mij ![]()
Ik heb een mooie en fijne en waterafstotende van Weekday! Wel zwart, maar zie dat ze ook wel andere oversized jassen hebben in niet zwart zoals
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1261209002.html
Ik heb deze overigens, maar is zwart en uitverkocht maar voor het idee wat voor dingen ze hebben
Ja vind het ook veel te duur voor een haarborstel! Maar mijn haar kan wel wat liefde gebruiken en bedacht 2 maanden geleden hey ik krijg van m’n werk altijd een bon, dan koop ik het (deels) daarmee. Kreeg een bon van € 70,00 euro en moest nog bijleggen, dan is het nog te doen. Deze kost € 114,00.
Die Didriksons leya die ik noemde heb ik een keer met heeel veel korting gekocht dankzij @Dazed geloof ik? Ik denk niet dat ik hem voor de volle prijs had gekocht, want dat is wel echt veel geld. Maar misschien is ie nu ook wel ergens met een goede deal te vinden? Ik heb nu vaak een Uniqlo donsjas aan en die is ook waterdicht is, maar die voldoet denk ik verder niet zo aan je wensen. Hij is wel in langere lengtes te koop en ook in meerdere kleuren, maar niet heel oversized. En de coating gaat er wel sneller af dan bij zo’n Didriksons jas
Dit is een lente/zomer jas, wel een leuke kleur!
Ik kan van de weekday jassen nergens vinden dat ze waterdicht zijn dus dat durf ik niet aan ![]()
Haal je zonnebril maar uit de kast want ticket gekocht voor Anastacia in september volgend jaar in 020.
Heerlak.
Mijn Elvine-jas is helaas niet waterdicht (meer). Was wel na heeel veel regen dat het doorlekte hoor, en volgens mij claimen ze inderdaad niet waterdicht te zijn.
Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren zeiknat ben geregend, maar mijn bovenlichaam nog helemaal droog was! In tegenstelling tot mijn broek want hij komt als ik fiets tot net boven mijn knieën en het water droop zo van de jas, op mijn broek ![]()