Show je laatste aankopen #11

Toevallig een nieuwe winterjas gescoord, precies op tijd voor de kou :cold_face:

Is van Regatta en was nu €58 bij de Makro

12 likes

Ninja kleine air fryer (met extra schalen)
IMG_0933

En nu hopenlijk echt goede ANC (goedkoop bleek duurkoop)
Een Bose quietcomfort.

En nu wachten tot na de kerst

13 likes

Van de hoofdtelefoon ga je geen spijt krijgen !

3 likes

Bedankt voor deze bevestiging, ik heb zo getwijfeld tussen sony / bose, maar uiteindelijk toch voor comfort gegaan en fysieke knoppen.

1 like

Ik had eerst een bose en ben toen naar een sony gegaan omdat die sneller een nieuwere versie hadden, maar ik vind nog steeds dat mijn bose comfortabeler zat.

4 likes

Ik heb em ook en erg blij mee ook!!

2 likes

Nice!

3 likes

Boots and the best nachos in Barca.

43 likes

Alleen hierom al wil ik naar Barcelona

4 likes

Ik ben door de jaren heen daar al 2 x gaan eten, alleen door jouw posts altijd :joy:

10 likes

Waar is dit? Ik beland op de een of ander manier in Barca toch bij een slechte tent.

2 likes

El pachuco. Wel in een walgelijke buurt hoor. Maar de nachos zijn fantastisch en ik neem de cocktail malverde altijd.

10 likes

Ja de buurt was echt een beleving :joy: maar de nacho’s zijn zoooooooo amazing en die cocktails ook idd

3 likes

Wat zijn die chips :sob:

5 likes

Shit, ik was vorige week in Barcelona maar was deze forum tip helemaal vergeten :sob:

2 likes

Tarrels

5 likes

11 likes

Die wanten zijn mega goed! Geen koude handen. Zelfs gister met schaatsen zweethanden :joy: en ik heb altijd kouden handen!

5 likes

In de sale bij AV

Roze pak had ik voor kerst gekregen maar broek was te klein en nu was ie ook nog eens 30,- goedkoper. Dus was die paarse bijna gratis.

Deze lelijke tas echt gratis

IMG_7994
En lululemon

Ik heb minder motivatie om te sporten dus ik heb nieuwe kleding nodig. En de was blijft een beetje hangen soms
:face_with_monocle:

8 likes

Wat leuk deze EGF gouwe ouwe nog eens te zien. Ik heb deze tent al aan heel veel mensen getipt maar ben zelf nog nooit in Barcelona geweest

5 likes