Show je laatste aankopen #11

Leuk idee zo’n fotodagboekje!

3 likes

Ja he! Ik hoop ook echt dat ik het volhoud. Ken mezelf langer dan vandaag en dit soort dingen eindigen vaak snel bij mij.

7 likes

In de sale bij de bijenkorf

21 likes

heyyyy die heb ik ook!!! :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Leuk! Draag je ze vaak? Ik had ze eerder online al gezien en kwam ze nu toevallig tegen toen ik even de bijenkorf in liep. Zag dat ze echt vrijwel overal uitverkocht zijn dus had geluk!

2 likes

redelijk vaak! alleen zijn ze niet helemaal waterdicht (heb ze ook niet met een spray behandeld oid) en heel ventilerend dus vind ze nu te koud

4 likes

Haha oké good to know! Was er anders mee door de sneeuw gaan banjeren vandaag.

4 likes

Ik had net mn voedersilo bijgevuld en meteen visite van een koolmees, roodborstje en vink, dus impulsief nog van alles gekocht :joy: (heb wel een vetbolhouderding maar geen vetbollen meer)

37 likes

Wat zul jij veel obesimezen spotten.

12 likes

En die vinken veranderen ook in slavinken

5 likes

De broek.

Ben erg fan van mijn samba’s maar die zijn geheel in suède en een lichte kleur dus een donkerdere en iets minder kwetsbare kleur leek me een fijne toevoeging.

24 likes

Van Sandro, via Vinted dus hopelijk komt ‘ie niet besmeurd of vol gaten aan.

9 x verhuisdoos lol

4 likes

Leek me gezellig voor het voorjaar/de zomer :grin::sunny:

13 likes

Deze broek gekocht bij Arket. Had nog een waardebon van mijn werk die we voor kerst hadden gekregen, dus wel leuk shoppen zo!

11 likes

tas jullie mogen raden van waar

12 likes

wow ik had echt nooit Desiqual verwacht bij deze tas, I love it en ik ga hem denk ik ook kopen, nu maar 50 euro

2 likes

Australië

34 likes

nee echt he! ik zag precies deze tas vorige week in riga op het vliegveld bij een random vrouw en toen overwoog ik ook nog om te vragen waar hij van was. niet gedaan, maar nu vond ik hem dus toevallig omdat ik zomaar bij desigual keek op de site

3 likes

Ja zij hebben sowieso wel echt een leuke switch gemaakt qua stijl. Of ik word gewoon oud?
Ik vond het vroeger echt voor vrouwen van middelbare leeftijd en mijn handenarbeid docent.

14 likes

Ja volgens mij hebben ze een nieuwe designer! Is inderdaad veel leuker geworden, ook een beetje dat y2k stijltje nu. Zie het bij allemaal hippe Duitse influencers.

4 likes