en @Monster ja ik zei dit ook in dingen waar je laat achterkwam, ik hoorde het vaker maar het is echt zo en het verbaast me echt haha
Via Vinted! En hij is echt. Soms vind ik echt parels van high end parfums via Vinted of Marktplaats.
Normaliseer meer normale dingen hier plaatsen! Vind het altijd heerlijk om dit soort dingen van mensen te zien
Hierdoor ging ik naar m’n laatste afschrijvingen kijken in m’n bank app, het is zo random maar ook wel grappig om te zien:
- 1 printje bij m’n pakketpunt voor een mondial label (€0,50)
- boek Mindset via Vinted (€7,79)
- 2 printjes bij m’n pakketpunt voor een mondial label (1 euro)
- een template voor een goal planner op Etsy (€1,44)
- twee potjes met vitamine B3 bij Holland & Barrett (€13,99)
Dit zijn echte januari-uitgaven
Die goal planner zeker! De rest niet per se voor mij.
Heerlijkkk!
Bij mij staan er sigaretten
en 6 krasloten op haha oeps
Wel wat gewonnen? M’n drankuitgaven staan hier dan weer niet tussen omdat restaurants en kroegen geen aankopen zijn haha
Weet ik niet! Morgen heb ik nog een sinterkerst en deze gaan voor iedereen op de stapel. Kleine moeite en meer om uit te pakken ![]()
Waarom naar Dubai?
Leuk! Als je tips nodig hebt mag je me altijd berichten:)
Had ze Australië moeten kiezen?
Nouja Dubai is absoluut geen neutrale vakantiebestemming, de luxe bestaat alleen maar omdat andere mensen daar geen rechten hebben. Ga je daar op vakantie steun je dat systeem. Buiten het feit dat puur klimaat bevuiling is als je kijkt wat voor kunstmatige woestijnstad dat is.
Omdat we daar zin in hebben.
Leuk! Ik heb ook nog wel tips voor hele lekkere restaurants als je wilt. En als je van zwemmen etc houdt sowieso naar Atlantis aquapark gaan!

Kaartje voor Vrienden van Amstel 2027, eindelijk na jaren roepen dat ik er heen wil
Waarom is iedereen zo fucking betuttelend op dit forum? Jaaahaaa we weten dat je beter nooit kunt vliegen, alles tweedehands moet kopen en vega(n) moet eten, maar waarom moet er altijd wel een forummer zijn die dat met een betweterig, pedant toontje moet komen verkondigen bij iedere post?