Gewoon de sale haha. Er zijn behoorlijk flinke kortingen. Dit is allemaal van Violet Hamden. Heb bij Brandfield besteld.
Bestellen bij merken waar het het hele jaar sale is met minstens 30% ‘korting’
Officieel moeten ze toch de laatste laagste prijs tonen van de afgelopen 30 dagen, zodat ze neppe afprijzingen kunnen tonen?
Hahaha oh
Ik ga in maart naar Kaapstad mag dat wel?
Gastendoekjes
en op de valreep toch een bank kunnen vinden die op voorraad is, we allebei mooi vonden en niet 10000 euro kost
Wow Karl, een bank voordat je verhuisd bent, dat had ik niet verwacht! ![]()
Haha dat neppe omgevallen kopje. Zodat de showroom meer als thuis voelt ofzo?
Volgens mij is het idee dat die op de bank ligt zodat je weet dat ie vlekbestendig is, er is ook een variant met rode wijn
Foei ![]()
![]()
nee dat hoort bij een vlekken service/pakket/verzekering dat je kunt afsluiten bij de bank.
Ook gedaan want is ook van toepassing op zelfbruiner vlekken 🫶🏻
Spelletje voor de DS.
Bakvorm in de vorm van een strik uit een productlijn van Paris Hilton.
Nu al zin om ‘that’s hot’ te zeggen als ik daar een cake in bak.
Beide aankopen via eBay.
Nieuwe sloffen en een klein, oplaadbaar lampje dat je op verschillende kleuren kan instellen.
De bootcut jeans heb ik naast zwart ook in effen heel donker jeansblauw en soort blauw/zwart gekocht. En de wijde jeans ook in zwart. Passen echt perfect, zo fijn ![]()
Mooie broeken! Waar zijn ze van?
Ligt er aan hoe je het weergeeft, wat jij noemt gaat over het op productniveau een van-voor weergeven. Daar mag je niet zeggen van 100 euro voor 10 euro als het product in de afgelopen 30 dagen voor minder dan 100 euro is verkocht.
Je mag wel zeggen: dit product kost 100 euro en dan in het winkelmandje het hele jaar een korting van 30% geven.
Ik heb die pantoffels nu sinds 2 maanden en ze zijn heel fijn! Lopen echt heerlijk.
De bovenste broek is de Daydrift van Lululemon. De tweede is de deck jeans van G-star, met 80% korting in de outlet gekocht.