Ik heb ze ook, maar ben in de winter er altijd super statisch door en geef iedereen en z’n moeder elektrische schokken ![]()
Vogels kunnen het hele jaar door wel wat extra gebruiken, dus ze hebben er sowieso wat aan!
Deze broek. Voor de 2e keer…
Ik had 'm in mijn eigen maat besteld, snel gepast voordat er iemand langskwam. Toen de bel ging, besloten dat het wel goed was, broek aangehouden en de kaartjes eraf gerukt.
Maar de broek was niet alleen wijd, hij was gewoon te groot. En dat merkte ik toen ik 'm droeg. Haat aan mezelf omdat ik niet goed genoeg gecheckt had. Broek kon niet meer terug en ik mocht van mezelf geen nieuwe kopen. Eigen schuld, dikke bult. Geen broek of te grote broek blijven dragen.
Maar hij past mijn vriendin perfect! Dus heb 'm aan haar gegeven en zelf een nieuwe besteld in een maat kleiner.
Ik was gisteren jarig en ik had een bol cadeaubon gekregen. Twee boeken gaan over zijdelint borduren, 1 over goudborduren en 1 over een bekende borduurster tijdens de Arts & Crafts movement
Zien we een thema?
Ik kijk al uit naar de foto’s in het omatopic ![]()
Man ik moet eerst nog dit project afmaken 🫠
Ik ben niet iemand die meerdere projecten tegelijkertijd doet
Deze tas wilde ik graag sinds de zomer, maar toch eindelijk gekocht met korting.
Zelfde reden.
Beiden van Zara.
Die bootcut jeans is ook echt mijn favoriete broek! Zit zo fijn!
ik heb de Coach Tabby geretourneerd
toen ik 'm ontving dacht ik eerst dat ik opgelicht was
het leer is zeer stug en ziet eruit als plastic
helemaal niet de vibe zoals ik dat van (europese) luxemerken gewoon ben
even opgezocht en deze tassen (US brand) worden in Cambodia gemaakt
500eur voor een tas die niet duurzaam voelt gaat me te ver
zodus ben ik gegaan voor een nieuwe Polène tas, deze worden binnen Europe ontworpen en geproduceerd en heb hier op het forum al veel enthousiasme gelezen; het is de Nodde Hobo geworden:
Birdies weer even blij! Ik duim nog steeds dat de specht van vorig jaar terugkomt. Er is wel een gaai die regelmatig alle pinda’s meeneemt.
https://www.instagram.com/p/DTiK2fqiaJu/
Tickets voor Twenty One Pilots in de bioscoop! ![]()
Al heb ik wel het idee dat de ticketverkoop stiekem al even openstond, want er waren al aardig wat stoelen vergeven bij mijn locatie
Mac - Girls weekend

Mac - Be my bridesmaid
En in beide oren derde gaatjes laten piercen en aan 1 kant een mid helix
Dat klopt, gisteravond waren de data en tijden ineens beschikbaar bij Pathe (de film stond de dag daarvoor klaar)en de kaartjes al bestelbaar! Oa Kinepolis doet ook mee nu.
Ja maar gisteravond is niet eerder dan gepland. Rond 4 uur kwam de aankondiging van de band zelf namelijk, dus vanaf toen kon je bestellen. Maar bij mij was de halve zaal al uitverkocht. Dus ik denk dat Pathe de kaartverkoop al eerder open had staan.
I know ik volg ze op socials. maar ik had ze woensdagavond al via Pathe. Mijn post is van gisteren ![]()