Nieuwe collectie Flower Knows
Wekenlang op gehunt, alerts voor gezet en Vinted voor gecheckt, maar vannacht was er opeens eentje op voorraad toen ik keek ![]()
Van The Ragged Priest
Werd vanochtend wakker met zieke wallen dus vanmiddag dit verkoelend oogmasker gekocht bij HEMA. Heel benieuwd of het wat is.
Ik heb mijn schoonfamilie heel blij gemaakt want ik ga mijn angsten overwinnen door op zeilles te gaan. Hopelijk durf ik straks dan wel mee met hun zeiltochtjes en mag de boot ook scheef.
Klaar voor de wending… reeee! Veel plezier, echt een leuke sport/hobby!
Nieuw ‘kunstwerk’ + skincare crap en shampoo bij tk maxx en knutselspul (en de lijst waar die print in zit) bij sostrene grene
Aah wat een heerlijke print, net mijn katje. Is die van de TK Max?
Nee, van de AAF concept store in Den Bosch. Er zijn er 2 en dit was in de smalle zaak zonder Oeteldonkse meuk. Zitten schuin tegenover elkaar, leuk spul hebben ze. Behalve die carnavalszooi
Volgens mij is de print van Studio Boot!
Er staat inderdaad onderin BOOT in een soort ruit!
Echt een npc foto maar ik heb deze leren jas van de bankzitters gekocht vandaag
bij het concert
Dit is de achterkant
Je straalt
leuke achterkant!
Foundation
Op aanraden van iemand van het forum ![]()
Was al een paar weken opzoek naar deze bronzer
En goede verhalen hierover gelezen dus ben benieuwd.
Bij de Douglas, hoewel hij elders goedkoper te krijgen is maar daar lees ik allemaal reviews over dat het nep zou zijn.
Oh, deze vind ik echt tegenvallen. Mijn haar is van nature droog, fijn en krullend, misschien pakt het daarom niet zo goed uit.