Vanochtend het airstrait opzetstuk gebruikt en die is ook top!! Echt mooi steil, niet pluizig en glanzend resultaat.
Omdat je haar nat is, is het belangrijk goed bij de aanzet te komen. Dat is vooral aan de achterkant iets lastiger omdat het apparaat iets lomper is dan een normale stijltang, wat groter en je kan hem maar een kant op houden (zodat de luchtstroom de goede kant op gaat). Maar dat is prima op te lossen door het haar goed in secties te verdelen.
En wat ik fijn vond is dat hij pas echt hard begint te blazen als je de tang dicht hebt geknepen (zodat je eerst goed de sectie tussen de tang kan doen).
Werkt (voor mij) alsnog veel sneller dan eerst je haar volledig föhnen en dan nog met de stijltang aan de slag.
Het lukte me alleen niet om de punten nog iets naar binnen te draaien, door de lucht ging de rest van mijn haar alle kanten op haha. Maar je kan m ook zonder lucht/alleen met hitte, dus als een normale tang, gebruiken om dat te doen (had ik vanochtend geen tijd meer voor
).
Sowieso wederom verbaasd over hoe krachtig de föhn is, m’n haar was echt in een paar minuten van heel nat naar bijna droog (shark raadt aan tot 70% droog te föhnen voor je de opzetstukken gebruikt). Straks even navragen of ik mijn slapende vriend geluidsoverlast heb bezorgd ![]()