Show je laatste aankopen #11

Heel lang gezocht naar de perfecte platte schoen, nu hopen dat ze goed passen

20 likes

Ooh wat stom! Heb wel vergelijkbaar haar. Ik heb gelukkig een kleine variant gekocht en was nu maar €15 bij Ici Paris dus als het tegenvalt is de schade beperkt haha.

3 likes

Deze knuffel via Vinted.

Samenvatting

Dit was mijn zusje haar geboorteknuffel. Ze is hem toen ze ongeveer 9 was kwijtgeraakt in de trein toen we op vakantie waren en die is nooit weer gevonden. Daarna hebben we ooit ergens een andere gevonden via een rommelmarkt en toen heeft onze puppy hem volledig kapot gevreten, die heeft m’n moeder nog proberen op te lappen maar dat was niet zo’n groot succes. Daarna hebben we er nooit meer eentje kunnen vinden en niet veel tijd meer in gestoken omdat ze er al een beetje overheen was.

Maar nu was het mijn doel geworden het afgelopen jaar om er eentje te vinden en dat is erg moeilijk want heel veel mensen zoeken naar deze knuffel. Hij komt uit 1995 volgens mij dus heel veel goed uitziende waren er ook niet meer.

150 likes

Wat liefff đŸ„č

1 like

omg dit was mijn knuffel vroeger :pleading_face:

6 likes

Ongeveer net zo lief als @chiren met die Taylor Swiftplaat laatst! :heart:

4 likes

Het is eigenlijk een ruil, deze voor een carhartt jasje wat ik had.

10 likes

En nog een doosje met zakjes jasmijnthee.

5 likes

Ikea Malm kast
Magic the gathering avatar starterkit

Muurverf van de gamma.

18 likes

IMG_7947
Na heel lang twijfelen eindelijk de shark glam gekocht and i LOVE it!!

15 likes

Kaartjes voor The Opposites

35 likes

Ohhh is dat met soort van airstrait om je haren te stijlen en drogen? Ben heel benieuwd naar hoe dat werkt. Vind de dyson airstrait te duur zonder extra opzetstukken

3 likes

Nieuwe laptop, mijn oude kleine 11" Chromebookje was op sterven na dood.

Ik had zowaar mazzel, want op het moment dat ik hem bestelde was ie 60 euro voordeliger dan nu. Meestal is het andersom. :sweat_smile: Het is een Acer Chromebook Plus 515 met 15" scherm. Minder handzaam dus dan de 11" maar een heeeeel stuk prettiger voor mijn ogen.

En een fijne mok van H&M:

Ik drink hier thee uit en een mok moet gewoon ‘kloppen’ anders gebruik ik hem niet graag. Deze klopt voor mij; de grootte, het gewicht, de maat van het oor, het materiaal waarvan het gemaakt is. Echt een fijne aankoop.

37 likes

Ja klopt! Heb dat opzetstuk alleen nog niet geprobeerd dus kan ik nog geen review over geven haha, staat voor de volgende wasbeurt op de planning.

De fohn zelf vind ik heel fijn omdat hij mega hard blaast, dus m’n haar is veel sneller droog. De airwrap opzetstukken vind ik heel fijn, werkt heel makkelijk en snel, kan best grote plukken in 1x pakken. Het zakt wel wat uit gedurende de dag maar m’n haar houdt wel de hele dag krul/slag. Nog even experimenteren met producten en evt. vastzetten met klemmetjes om het nog wat beter te laten zitten maar stelt zeker niet teleur. Met een ‘normale’ fohnborstel of met een ronde borstel krijg ik niet eens vorm in m’n haar dus het is sowieso al een win

3 likes

Ik kan dus ook niks met normale föhnborstels :smiling_face_with_tear: misschien toch maar eens overwegen want wil nu mijn haar langer is wel eens experimenteren met grove krullen etc

2 likes

Ik had precies hetzelfde inderdaad, m’n haar was eindelijk weer mooi lang en gezond maar deed weinig anders dan gewoon langs m’n gezicht hangen :sweat_smile:

Ik was heel bang dat ik met de shark ook geen (mooi) resultaat zou bereiken maar gelukkig niet! Natuurlijk is het even oefenen, maar veel filmpjes kijken, tijd nemen en verschillende technieken proberen helpt. Dat deed ik ook met een gewone fohnborstel overigens maar dus zonder succes :joy:

2 likes

Lofty manner

6 likes

IMG_9418
IMG_9420
IMG_9419
IMG_9422

IMG_9421

Alles uit een verf outlet :heart:

19 likes

Vanochtend het airstrait opzetstuk gebruikt en die is ook top!! Echt mooi steil, niet pluizig en glanzend resultaat.

Omdat je haar nat is, is het belangrijk goed bij de aanzet te komen. Dat is vooral aan de achterkant iets lastiger omdat het apparaat iets lomper is dan een normale stijltang, wat groter en je kan hem maar een kant op houden (zodat de luchtstroom de goede kant op gaat). Maar dat is prima op te lossen door het haar goed in secties te verdelen.
En wat ik fijn vond is dat hij pas echt hard begint te blazen als je de tang dicht hebt geknepen (zodat je eerst goed de sectie tussen de tang kan doen).
Werkt (voor mij) alsnog veel sneller dan eerst je haar volledig föhnen en dan nog met de stijltang aan de slag.

Het lukte me alleen niet om de punten nog iets naar binnen te draaien, door de lucht ging de rest van mijn haar alle kanten op haha. Maar je kan m ook zonder lucht/alleen met hitte, dus als een normale tang, gebruiken om dat te doen (had ik vanochtend geen tijd meer voor :upside_down_face:).

Sowieso wederom verbaasd over hoe krachtig de föhn is, m’n haar was echt in een paar minuten van heel nat naar bijna droog (shark raadt aan tot 70% droog te föhnen voor je de opzetstukken gebruikt). Straks even navragen of ik mijn slapende vriend geluidsoverlast heb bezorgd :joy:

3 likes

Ooo klinkt echt goed!!! Ik ga eens zoeken of ik het ergens in een shopping centrum oid kan uitproberen.

4 likes