Show je laatste aankopen #11

Ja goed plan! En houd kortingen/acties in de gaten want hij is regelmatig afgeprijsd! Ik heb hem zelf voor €315 gekocht bij wehkamp (had daar nog €160 aan cadeaubonnen), maar bij bol was hij laatst zelfs €270.

4 likes

Rok

Zin om weer meer kleur te dragen. Nu hopen dat alles past.

34 likes

Ik ben zo onorigineel met m’n Rouje, but here we are

Top + rok

En ik kijk enorm uit naar deze schoenen, want al een tijdje zoek ik naar schoenen in een mooie blauwe kleur

23 likes

Nou als hij niet wakker is geworden niet dus :joy:

2 likes

Heb je misschien al iets geverfd in die paarse/aubergine tint? Ik verhuis bijna en wil een deel van de woonkamer hierin verven, maar weet nog niet welke tint exact dus ben benieuwd naar voorbeeldfoto’s :grin:

2 likes

Haha ja hij had er inderdaad gelukkig gewoon doorheen geslapen!

2 likes

Nee nog niet! Heel misschien vrijdag. Ik ga mijn kaptafel deze kleur geven.

Misschien is Histor amethyst shadow ook iets voor jou? Die wilde ik eigenlijk, maar kwam deze met 80% korting tegen.

3 likes

Misschien Enchanted Eggplant? Die is echt prachtig. Echt een mooie diep rood/paarse kleur maar niet te heftig.

3 likes

De Lego set van Project Hail Mary :heart:

21 likes

Omg fijn dat je dit deelt! Dit is echt een goede cadeautip haha

5 likes

Moet dit niet ook in een spoiler dan :roll_eyes:
Ik zie daar toch echt Rocky de alien

5 likes

Even m’n Apple Watch upgraden

10 likes

@Xigua Als hier foto’s van wil, laat maar weten. Ik heb een muur en wat houtwerk in de woonkamer in deze kleur

Niet echt mijn aankoop want mijn partner heeft het voor me gekocht, zo lief!

19 likes

waarom klinkt dit als een seksspeeltje

26 likes

Nieuw huis, nieuwe lamp!

67 likes

Wow ik dacht dat dit heel erg ingezoomd was op een naald en draad :joy: wat cool

4 likes

Ik had een cadeaubon, dus eigenlijk is het niet door mij gekocht :smile:

Nieuw waxine lampje
Hopen dat ie niet in de fik vliegt!

had niet door dat hij zo snel zou draaien haha

En twee armbanden en een soort riem/body chain

13 likes

Heel tof, ik zoek ook zoiets. Heb je die stang er ook bij gekocht en heb je misschien een linkje? Zag een set met stang, maar die was zwart en vind deze combi veel mooier

1 like

De lamp is van Studio About! Ik wil hem zelf aan de muur bevestigen, dus de stang heb ik er niet bij gekocht.

10 likes