Jaaa heel graag ![]()

Vannacht om 4 uur in bed besteld omdat mijn vriend me wakker hield met hoesten en ik alweer keelpijn voelde opkomen ![]()
Dit is echt de hel
Om te spoelen? Ik vind dat dus echt heerlijk satisfying om te doen als ik super verkouden ben
. Maar ik geef toe dat het de aller eerste keer idd wel een beetje als waterboarden voelde ![]()
Ik haat het ook hoor, maar voel me daarna wel altijd 10 keer beter
Heel mooi!
Die vloer in dat huis!! Zo mooi!![]()
Dit weekend spontaan besloten ‘even’ 120eu (ipv 140eu ivm 15% korting) stuk te slaan op een nieuw hoofdkussen van Mline en oh, ik heb nu toch al drie nachten immens lekker geslapen. Wat een geluk.
Ga twee eettafelstoelen vervangen door deze, omdat ik meer kleur in huis wil, en omdat ik ook een eettafelstoel gebruik als ik thuis werk en deze hopelijk iets comfortabeler zijn daarbij (tweedehands IKEA via Vinted, ga ze wel pas volgende week ophalen, hoop dat ik niet gescamd ben
)
Oh, die is ook leuk
!
Ohh ik wilde deze in een andere kleur vroeger zooooo graag op m’n kamer ![]()

Dit is echt zo’n productfoto die me het idee geeft dat er straks een kastje van 50 bij 30 cm wordt geleverd
Edit: komt denk ik door de lamp op rechts, die is lager dan de kast maar het lijkt net alsof de kast groter gemaakt is ![]()
Wat heb je precies gekocht? Kleding voor je cavia?
PRIDE AND PREJUDICE… MET CAVIA’S!!!
Een prentenboek waarin alle rollen door cavia’s worden gespeeld ![]()
Je denkt toch niet dat ik een cavia in leven kan houden hè?
Als je een hond in leven houdt, dan lukt een cavia ook wel