Mezelf eindelijk eens mooie/goede oorbellen gegund. Zijn van Swarovski en ben er helemaal blij mee.
Deze zijn prachtig ![]()
![]()
Oooh, heel mooi deze!
Aangezien we binnenkort gezinsuitbreiding krijgen en er nu korting was op deze prijzige units gelijk maar besteld:
2 Surefeed voerbakken op microchip
En nog een keramische drinkfontein
Love die Surefeed bakken! Wij hebben ze denk ik al bijna 8 a 9 jaar en ze doen het nog steeds perfect! Topdingen. Ook fijn tegen geurtjes.
Wij hebben wel snel die achterkap erbij gekocht want anders werd er nog steeds eten gestolen via de achterkant.
Ik heb echt m’n hersenen zitten breken wat voor baby item dit dan weer was. I get it now ![]()
Ik zag al een baby voor me, zittend bij zo’n voerbak, proberen melk eruit te drinken ![]()
Wist je niet dat babies tegenwoordig ook gechipt worden?
ja die chips zitten in de vaccins natuurlijk
Twee keer dit lampje voor in de slaapkamer.
Van Dyberg Larsen want die van Louis Poulsen zijn te duur lol.
Zo blij ![]()
alleen nu moet ik een van mijn oude verkopen van mezelf en dat valt me onnodig zwaar en dat vind ik stom van mezelf
Oh deze zag ik toevallig gisteren in een youtube video! Lijkt me echt leuk, een 3d printer. Maar het kost denk ik wel aardig wat tijd om te leren hoe het allemaal werkt wil je echt van alles kunnen maken ipv alleen wat al gemaakte ontwerpen van een ander printen.
Wat maak je hier allemaal mee? Ik zou echt onnodige meuk gaan printen en na een maand 6000 bloempotjes hebben bijv.
Je kan vrij snel leren 3D tekenen in programma’s als tinkercad, dat is bijvoorbeeld ook heel geschikt voor kinderen. Je hebt ook Nomad, dan kan je op je iPad vanuit een bol echt organische vormen ontwerpen. Voelt een beetje als digitaal kleien. En voor bijvoorbeeld inventor, fusion, blender etc heb je echt de wereld aan YouTube tutorials! En als je gewoon iets wil printen en geen zin hebt in zelf ontwerpen dan kan je ook downloaden van websites als printables.com of makersworld.com. Hoef je alleen maar de print instellingen te kiezen in het programma dat je bij je printer gebruikt. Dit is een Bambulab p2s maar om eerst eens te proberen heb je ook de Bambulab a1 of a1 mini, die zijn qua aanschaf veel goedkoper.
@Spaarlamp absoluut ook meuk zoals potjes. Verder ben ik nu zelf nieuwe lampenkappen aan het ontwerpen voor de lamp boven bij tafel. Heb ook organisers voor in kasten gemaakt. En recent nog een soort klemsysteen zodat ik een plaat acrylaat in mijn boekenkast kon bevestigen om iets wat daar staat te beschermen tegen mijn kat. Ook een heel aantal LEGO standaarden. En daarnaast gebruik ik het veel voor prototyping, ik heb vorig jaar zelf een desk robotarm ontworpen en de mechanische delen allemaal geprint. En ben nu bezig met het opzetten van vakken rondom energiezuinige mobiliteit en groene energie, daar ben ik ook voor aan het ontwerpen en printen. Kan er echt nog heel veel over vertellen maar ik vraag me af of dit niet al te lang word ![]()
Nou ja tldr: gebruik hem voor onzin meuk en voor prototyping
Ja ik keek deze video:
Zij heeft het inderdaad ook over die programma’s en sites. Maar dan nog kost het wel tijd als je nu echt niks weet. En ik denk ook dat ik een aantal dingen zou maken, en dan eigenlijk wel ‘klaar’ zou zijn. Dan is het wel een beetje zonde van het geld en de ruimte die zo’n ding inneemt.
Ik denk dat ik het idee leuker vind dan de uitvoering haha, ik heb geen goede redenen om er een te kopen eigenlijk. Hoe jij het uitlegt snap ik wel dat jij hem veel meer gebruikt! Ik word altijd enthousiast van die geoptimaliseerde opbergers die dan precies in de ruimte passen, maar dat is ook het enige eigenlijk ![]()
Ben heel benieuwd naar wat je tot nu toe allemaal geprint hebf😄
Burkely workbag besteld

Nu staat er op hun website voor 5 uur besteld zelfde dag vezonden. Dat was maandag en ik heb verder niets meer van hun vernomen.
Het bedrijf zit in Belgie Lanaken.
Zojuist bedacht ik mij dat het carnaval is.
Zijn dan veel bedrijven dicht? Kan dat het zijn?
Ja dat zou zeker kunnen! Waar ik woon zijn ook flink wat bedrijven gewoon dicht. Zou dan vandaag weer open moeten zijn.
Gelukkig mijn vermoeden bevestigd! Dan wacht ik rustig af ![]()