Nee in België sluit niks voor carnaval hoor haha, misschien in Aalst, maar verder stelt het hier niks voor.
Oh hahah hier in NL waar ik woon wel, sorry @Madam-Mikmak . Zou gewoon even het bedrijf contacteren dan.
De winkels in het centrum van Aalst gaan maandag en dinsdag dicht, nu zijn ze allemaal terug open.
Ik had gisteren ook een mail gestuurd (nee niet zeuren over de status van mijn bestelling maar een vraag over mijn account)
En ook nog geen antwoord, ![]()
Edit: verzendbevestiging ontvangen! Carnaval dus ![]()
![]()
Tijd voor een 3D Print topic! ![]()
Je hebt sites zoals thingiverse, cults3d waar je dingen kunt downloaden en misschien nog wat moet resizen maar that’s it.
Ik gebruik het om bakjes te printen voor bordspellen dozen zodat alles netjes zit inpv zakjes.
Vorige week een hanger gemaakt voor aan mijn bureau waar mijn koptelefoon op kan hangen.
Volgende project worden bakjes voor ikea Malm kast (om Warhammer bijv bij elkaar te houden) en Alex kast.
Print ook wel eens dingen uit voor het borduren ![]()
Mee eens! Ik ben heel benieuwd welke printer jij hebt.
Gridfinity.com is ook briljant voor makkelijk organizers maken.
Mijn favoriete jeans zijn de Levi’s 80’s mom jeans ook al gaan ze verrassend snel kapot bij mij? Heb er twee via Zalando met korting gekocht en de grijze voor een goed bedrag op Vinted.
Ik heb nu letterlijk voor elke gelegenheid een kleur jeans hahaha, heb ook nog een wat donkerdere jeans in mijn kast hangen.
Jurk van Seasalt Cornwall, oudere collectie, tweedehands. Heel blij mee want deze specifieke jurk zocht ik al een tijdje. ![]()
Jurken van dit merk zijn echt mijn lievelings! Ze zitten zo goed in elkaar, netjes afgewerkt, mooie stoffen.
Ja! 🩷 Jij had anderhalf jaar geleden deze gepost:
En toen heb ik die jurk ook gekocht en die viel zó leuk. Daarvoor kende ik het merk niet. Sindsdien al meerdere mooie jurken van Seasalt gekocht, zowel nieuw als tweedehands.
Wat ik heel fijn vind is dat de maatvoering zo kloppend is, ik heb altijd dezelfde maat en heb ook al weleens op de Engelse site besteld want daar hebben ze van sommige jurken ook ‘tall’ (wat voor mijn lengte top is). Als jij destijds die jurk niet had gepost had ik Seasalt misschien nooit gekend dus ik ben je zeer dankbaar. ![]()
Ja, voel me nog altijd zo mooi in die jurk! En ook de andere die ik inmiddels heb. Ook een hele fijne van ribstof, zodat ik die ook met wat koeler weer aan kan. En die maten zijn inderdaad zeer consequent. Zo fijn dat je maat gewoon ook altijd je maat is. dat is niet overal zo. Ik ben zelf ook aardig lang dus ik ga eens op hun eigen site kijken, dank voor de tip!
Ik heb deze sinds een paar maanden in het bruin. Ik vind ze super leuk, lopen heel lekker, je doet ze super makkelijk aan/uit en ze zijn waterdicht wat ideaal is met de hond uitlaten. Maar na 2 weken dat ik ze had begon 1 schoenzool een piep geluid te maken bij èlke stap dat is niet meer opgehouden. Sinds een tijdje piept zelfs de andere zool ook.
Het is zon rot geluid haha, de rust van lekker wandelen wordt nogal verstoord en ik voel me soms zelfs ongemakkelijk als ik ergens loop waar het heel rustig is en ik dan de rust kom verstoren met mn gepiep.
Ik had ze bij Sorel zelf gekocht en de klantenservice was gelukkig wel goed. Ze hebben me uit eindelijk het gehele bedrag terug gegeven. Ze waren toen inmiddels niet meer op voorraad in mijn maat dus ik kon helaas geen nieuw paar krijgen. Waar ik nog steeds van baal want zonder dat gepiep zouden deze schoenen echt perfect zijn
Maargoed ik ben nu dus heeel benieuwd of mijn paar gewoon pech was of dat dit vaker voorkomt haha.
Ohhh shit wat kut. Ik hoop dat je gewoon pech had, helemaal voor zo’n prijs verwacht je dit niet.
Ja al moet ik zeggen dat als ze niet zouden piepen ze ik de prijs wel waard zou vinden hoor.
Ik ga er maar vanuit dat ik pecht had en dat het verder wel een goed merk is!
Zie dan meteen SpongeBob voor me in de aflevering van de piepende laarzen ![]()
Via Vintess Vintage
Ze heeft echt zulke prachtige dingen, maar moest mezelf inhouden haha. Kan niet wachten tot ik hem binnen heb ![]()
En via Vinted! Net binnen en super blij mee
Ik zit weer in mijn vintage era