Show je laatste aankopen #11

lijkt me niet de bedoeling toch? :joy: kan me voorstellen dat je bestelling zo geannuleerd gaat worden (vooral als nog veel meer het gaan proberen)

1 like

Ik wacht het af haha

7 likes

Welk merk is dit?

2 likes

Werkt al niet meer, zag hem ook net op Pepper. Hopelijk krijg je de producten binnen

Zo grappig, ik herken dat merk Amici direct omdat mijn vader hier ook dit soort truien van had in de jaren 90, zou me niks verbazen als hij precies deze trui ook had. Weet nog dat mijn ouders helemaal enthousiast waren over het nieuw ontdekte kledingmerk met truien voor mijn vader :laughing::smiling_face_with_three_hearts: Vind het overigens echt een toffe stijl ook voor nu om te dragen voor een vrouw dus ik bedoel dit echt niet als diss ofzo.

12 likes

Haha neee ik vind dit juist echt leuke info!! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Gekocht door een tip op dit forum. Ik ben benieuwd of dit iets doet voor mijn vette huid.

5 likes

Ik heb vandaag een diptique kaars besteld voor 4 euro, door een fout op de skins site :joy:

25 likes

Omg wat een droom.

8 likes

De lekkerste koffie en dan ook nog eens in het roze

20 likes

Er zijn de laatste weken zooooveel fouten, vandaag ook al iets met seepje toch en laatst ook iets anders? Die webshops zullen wel op ai zijn overgestapt voor een aantal processen :joy:

4 likes

Dit hoort eigenlijk in het ‘Koffie is leven’ topic.

7 likes

Ik wilde het psychisch praattopic voorstellen

61 likes

IMG_5519

16 likes

Lekker basic Uniqlo outfit

10 likes

Echt behoefte aan een Uniqlo in de buurt, ik wil al die broeken passen, geen zin om dat allemaal te gaan bestellen in verschillende maten. :sob: Dusseldorf is m’n dichtstbijzijnde zie ik, haha jeetje.

11 likes

Oh nee! Heb nog nooit een jeans van Uniqlo gehad dus ben benieuwd hoe deze gaat bevallen.

3 likes

Misschien is er een keer een als je in/bij een grote stad op vakantie bent? Het valt bij mij op maat trouwens! De lengte van de broeken is volgens mij relatief kort.

Met beide dingen ben ik het niet eens :d

Ik heb meestal 29/30 of 40, en bij uniqlo heb ik echt afhankelijk van model 27 tm 31. Ik vind er geen peil op te trekken. Qua lengte hoopte ik op dat het kort zou vallen, maar het is bij mij standaard een stuk te lang, net zoals kleding van andere winkels.

7 likes

O, haha, dan heb ik niks gezegd!

2 likes