Ik heb nu 4 broeken van uniqlo. Allemaal dezelfde maat en perfecte lengte ![]()
Ik was laatst naar de Uniqlo om zo’n katoenen barrel broek te passen en ik vond die (te) kort vallen
ik ben 1,77 dus niet uitzonderlijk lang.
Maar zag later online dat ze ook een tall versie hebben. In de winkel was mij niet opgevallen dat er een tall en regular versie was.
De tall verkopen ze helaas niet in de winkel. Is online only. Ik pas dus altijd de normale lengte in de winkel voor de maat en bestel dan de tall versie ervan online
Ze hebben verschillende lengtes he
Hun regular broeken zijn voor mij de juiste lengte
Dus die in de winkel hangen.
Ik vind het vooral fijn dat als ik dezelfde maat online bestel ik ze gewoon pas.
En dan heb ik het niet over de jeans. Die heb ik niet
Dan zal het wel per winkel verschillen want ik zie wel 3 verschillende lengtes hangen
Amstelveen is een kleine winkel waar ik heen ga.
Ik zie online pas tall en short.
Omg heeft zelfs Amstelveen een Uniqlo en in het zuiden helemaal niks :o
Uniqlo Tall komt dat overeen met lengte 34? Vast geen 36 🥹🥹🥹🥹
Nijmegen, Eindhoven, Maastricht: give us something. ![]()
Ik denk dat Roermond ook een handige locatie is, ook voor alle Duitsers en Belgen.
Wij hebben in Brussel twee uniqlo’s en Antwerpen heeft ook een. Roermond is handig voor de Limburgers voor de rest veel te ver.
Ga toch lekker naar Düsseldorf! Is ook een lulu lemon denk dat je dat ook wel kunt waarderen
Vond het meer vallen als 34 inderdaad toen ik het een tijd geleden paste, veeeel te kort voor mij ![]()
Haha ja ik snap dat Brussel en Antwerpenaren niet naar Roermond zullen gaan voor een winkel maar voor mijn gevoel is half België en half Duitsland in Roermond in het weekend!
Ja komt ongeveer overeen met 34 maar dan wel een korte 34. Als je lengte 36 hebt zijn ze niet lang genoeg
Wel de moeite waard! En ze maken gratis je broek op maat in de winkel met de vermaakservice in het atelier, heeel chill. Al 2x laten doen & zelfde dag opgehaald.
Op welke site heb je dit besteld?
Etsy! Er zijn meerdere shops die dit aanbieden!