Laat je weten hoe de kwaliteit is als je hem binnen hebt? Ik heb echt net gisteren zitten twijfelen om dit te laten maken met foto’s van mijn hond maar lees toch wel wisselende reacties bij verschillende verkopers
Deze shop (hij heet OldSchoolCulture) heeft een rating van 4.9 met 10k reviews dus ik hoop dat de kwaliteit wel ok is! Ik zal het laten weten! Het is sowieso voor mij meer voor de grap en iets wat ik thuis zou dragen ![]()
Ja ik dacht ook als een soort slaap/chill shirt. Zag mezelf er nog niet mee op uitje of naar werk gaan ![]()
Ik heb dit ook ooit eens laten maken op etsy met een linkje van hier, maar was echt de slechtste kwaliteit tshirt die ik ooit had gezien ![]()
Ik ben benieuwd of jij ook positief bent, zo ja dan wil ik dit ook! Zou het zelf ook zeker een keer naar werk dragen, genoeg kattengekkies onder mijn collegas ![]()
Het zal mij helaas niet verbazen als iemand op Etsy er voor koos om Ali te gebruiken. (Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat iedereen op Etsy zo is)

omg ik heb dit ook overwogen maar heb momenteel ook al een nagelset die mn kat matcht dus nu ff normaal
Huh? Wat moet ik me daarbij voorstellen
Een stok, zo eentje die je in t bos kan vinden, met plastic bladeren er aan geplakt
Ja dat dacht ik inderdaad al. Maar had echt nog nooit gehoord van een gedeeltelijke nep plant haha
Van Lululemon, voor werk! Ik zocht iets tussen een legging en scrubs in en deze is echt perfect.
Alleen een beetje jammer dat ze voor de tall versie amper kleur opties hebben ![]()
Hahha ja echt precies zo ![]()
Waarom deze negatieve emoticons?
Hahaha dat kan ik je wel vertellen
1 besteld via shein (heeeel vreselijk)
2 naar kaapstad vliegen voor vijf dagen (ook egoïstisch stout!)
Die moeder van de opvang zit hier ook zeker ![]()
Hahaha ja dat denk ik!! Die denkt die vuile egoïstische trut