Show je laatste aankopen #11

ben je niet bang dat dit zo’n expectations vs reality geval wordt?? die foto’s zijn vrij… AI :joy:

34 likes

Hahaha ja dat zou kunnen en ik vlieg al midden maart en heb geen plan b
Maar we gaan het meemaken
Ps recensies zagen er goed uit dus heb goede hoop

2 likes

Wollen katten vest! (Tweedehands)

25 likes

Misschien doordat lightbox eerst advies vroeg over jurken en toen zei een handgemaakte jurk te willen en nu een jurk van 18 euro koopt. Ik vind dat grappig :joy:. Zo’n 15x goedkoper dan eerder online, niet handgemaakte, werd gevonden en zeker 20x goedkoper dan een handgemaakte wat de eigenlijke wens was.

11 likes

Alle kleding wordt door handen en mensen gemaakt, ook bij shein :grimacing:

16 likes

Extra kleine handen zelfs

56 likes

hahaha wie houdt haar jurk omhoog?! De punt staat in het luchtledige overeind

12 likes

Dan heb je toch nog twee weken om naar fysieke winkels te gaan? Ik kan me niet voorstellen dat er nergens jurken zoals dit te koop zijn.

Ik zou me trouwens kapot schamen als ik daar zou rondlopen in een jurk van Temu/Shein. Zelfs van de markt zijn de jurkjes classier voor een Kaapstad bruiloft dan dit plastic geval haha.

Ja, ik vind het een slecht excuus om op die site te bestellen. Ik hoop dat je heel veel invoerrechten moet betalen. :stuck_out_tongue_winking_eye: Sorry not sorry.

44 likes

Ik ging even Google lensen op die jurk om te zien hoe veel het kostte en toen kwam peekencloppenburg voorbij. Zoveel leuke jurken daar als je verder rondkijkt
https://www.peek-cloppenburg.nl/nl/p/troyden-collection-avondjurk-met-plooien-mauve-1407657
Ik heb helemaal zin om een bruiloftsjurk te kopen terwijl ik die gelegenheid niet heb

6 likes

Jaaa P&C hebben hele leuke jurken in verschillende pasvormen en stijlen. Zou daar zeker gaan kijken, heb er ook een hele mooie bruiloftsjurk vandaan.

2 likes

Cadeautje voor mijn ouders.

5 likes

Wat leuk! Ik ben hier nú haha cadeautje aan mezelf. Ben benieuwd!

Ga je zelf ook met ze mee?

3 likes

Ik vind het jammer dat al die lange jurken niks van een split ofzo lijken te hebben. Vind ze daarvoor meteen nogal tuttig.

6 likes

Oh das jammer ja. Ik heb er wel 1 met een split maar dat is wel van vorig jaar. Wie weet hangt er in de winkel meer, vorig jaar hadden ze megaveel jurken

1 like

Oh heel veel plezier! Ben benieuwd hoe je de voorstelling vindt.

Mijn zusje en ik gaan met ze mee, we geven ze elk jaar voor een hun trouwdag een theatervoorstelling met z’n viertjes. En daarna nemen we ze mee uit eten, echt zo leuk om dit te kunnen doen.

10 likes

Tijd voor nieuwe, want m’n oude sneakers vallen bijna uit elkaar (maar zitten nog zo lekker :sob:)

11 likes

Van Kwantum

2 likes

Wat een leuk en gezellig cadeau!
Ik vond het af en toe wel een beetje plat maar goed, het is Fred haha. Heb een leuke avond gehad.

1 like

Paaldansoutfit als beloning dat ik dit nu al een jaar doe. Dus vond het wel bewijs dat het niet een kortdurende hobby was.

59 likes

Dragon fly? Ik heb bijna dezelfde in groen fluweel. Zit echt heel lekker!

3 likes