Show je laatste aankopen #11

@SuperCoolePinda ja ik vind mijn Dragonfly short ook mn allercomfortabelste paaldansshort! Mooi ook zo als setje

2 likes

Oh ik heb ook aankopen trouwens! Ik ga verhuizen naar een appartement dat dubbel zo groot is als waar ik nu woon (is niet zo moeilijk want woon nu op 35m2) dus ik ben vast wat meubels bij elkaar aan het sprokkelen

Thonet stoel, marktplaats

Gijs van der Sluis stoel, marktplaats

Alta Lite lamp, kringloop

Matthew Hilton kaarsenhouders, marktplaats

76 likes

Mooie dingen zeg!

2 likes

Thanks, ben zelf ook erg tevreden haha!

4 likes

Eerste keer besteld bij Uniqlo, broek, longsleeve en ik heb er ook nog een blauw t shirt met korte mouwen bij. Aangenaam verrast door comfort en kwaliteit!

11 likes

Niet de meest hippe tas maar wel perfect voor een weekendtrip. En je kan je schoenen onderaan de tas in een apart vak kwijt.

14 likes

Ben helemaal klaar met die regen en dat grijze gedoe, dus maar alvast een nieuwe linnen jurk gekocht om mooi weer te manifesteren.

52 likes

Ik heb ook zon soort tas, maar dan een goedkope versie. Heel handig!

5 likes

En durability!! Ik heb de kipling tas van mijn moeder uit de 90s dus deze kan jij wrs ook weer doorgeven aan je baby haha

4 likes

Maar even dit soort materiaal overleeft de apocalyps. Ik heb een Kipling rugzak van dit materiaal van toen ik denk ik 8-10 was (en ik ben nu al bijna 400 jaar :sob:), jarenlang mee op vakantie etc, en nu gebruikt mijn vriend hem in ‘t weekend en op vakantie. Alleen een keer het trektouwtje moeten vervangen.

7 likes

Ja, ik heb valiezen van Kipling voor een appel en ei gescoord en die gaan bijna tien jaar mee. Rugzakken had ik ook en heb ik jammer genoeg niet bewaard. Mijn dochter ga ik ook Kipling-zakken kopen.

7 likes

Borduurpakket van Iris borduurt

27 likes

8 likes

Leuke dealtjes bij zalando lounge!

Van 80 voor 43

Van 30 voor 16

Ivuono, van 100 voor 41

Toms, van 135 voor 52

6 likes

Ik dacht: deze jurk schreeuwt mijn naam! Maar die prijs :sob: :sob:

Denk wel dat ie jou echt prachtig gaat staan!

2 likes

Potten van H&M

11 likes

De update waar jullie allemaal heel blij van worden:
De jurk is vandaag al binnen gekomen en zit als gegoten. Groetennnnn

30 likes

Wow, wat snel!

4 likes

Ja he schrok er ook van! Wel fijn

2 likes

Ik heb ondertussen nog meer stoelen gekocht lol (heb straks voor het eerst een eettafel dus daar moeten stoelen aan)

Vandaag een HW Klein van marktplaats opgehaald :heart_eyes: (foto van google)

En 3 matrix stoelen, moet nog even zien of ik ze alledrie houd of dat ik er 1 of 2 weer doorverkoop

39 likes