Show je laatste aankopen #11

het houtwerk van die hw klein is echt hot :hot_face:

11 likes

Zeer sexy stoel

2 likes

ja echt de meest sexy stoel die ik ooit in mn bezit heb gehad, voelt ook heel lekker aan je handen dus kan het niet laten om 'm elke keer even te aaien als ik er langs loop hahaha

15 likes

Ik wil jou echt inhuren voor mijn huis haha. Heb je ook nog beetje leuke prijzen kunnen regelen?

4 likes

Ja de prijs is echt gênant. Ik trakteer mezelf elk jaar op een mooie jurk en zo breid ik de collectie een beetje uit.

6 likes

Foto?

9 likes

Ja best prima! Als je er echt ruim de tijd voor zou nemen kom je uiteindelijk vast nog wel betere dealtjes tegen maar in ieder geval een stuk netter dan veel van die vintageverkopers vragen (100 voor de klein, 50 per stuk voor de matrixen, 80 voor die van der sluis en 50 voor de thonet)

11 likes

image
image

En heel veel losse kaarten uit Lorwyn Eclipse, Wilds of Eldraine en Bloomburrow

11 likes

Ik was gister op een verjaardag en een van die vrouwen had zo’n lekker parfum op en het was Vanilla Haze van Fugazzi.

Ik hou zo van gourmand geuren met vanille en ik hou ook van tonkabonen en dit zit er allemaal in. Het ruikt als een crème brulee gebakje, ik hou daar zó van. Ik had nog een bon van Skins die ik voor mijn verjaardag van vriendinnen had gekregen dus net besteld :two_hearts:

51 likes

16 likes

DeMellier The Tokyo shoulder bag 🫶🏻
Wederom met dank aan de cadeaubonnen die ook dit jaar weer kreeg voor mijn verjaardag.
En ook nog eens met 50% korting bij de Bijenkorf.

39 likes

De schade na gisteren :sweat_smile:

28 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Als je nog iets zoekt, ik heb veel WoE, Bloomburrow, Lorwyn Eclipsed geopend :sweat_smile:

3 likes

Oeeeh heb je veel packs gehaald?

1 like

Bloomburrow was een van mijn favoriete sets ooit haha. Heb daar zelfs een collector booster box van gekocht. Ook commander decks, en van WoE ook. Van alledrie meegedaan met pre-releases en uiteraard losse pakjes gekocht :cry:

Dus mijn aanbod om voor singles te kijken geldt niet alleen voor deze sets hoor haha.

3 likes

ooh ik ben jaloeeers ik had graag WoE willen meemaken en bloomburrow ook!
Mijn vriend was afgelopen vrijdag bij Turtles release, ik durf zelf nog niet zo goed mee te doen met zulke events. Heb uren in de bakken zitten browsen voor kaartjes. Bloomburrow heb ik nu 1 commander deck van (squirreled) en koop ik kaartjes voor de vibes. WoE hetzelfde en daar probeer ik ook een (onmogelijk) deck mee te bouwen wat ik online heb gevonden.
Lorwyn probeer ik met de kaarten die ik vrijdag heb gevonden nu ook een deck te bouwen.
Zal ik je een DM doen als ik de kaartnamen heb?

4 likes

Ik ben vrijdag 2e van de 16 geëindigd bij de TMNT pre-release :heart_eyes: is een van mijn favoriete formats! Gewoon meedoen, leer je superveel van en worst case scenario heb je iig 6 pakjes kaarten :nail_care:

Je mag me altijd DM’en over alles Magic gerelateerd trouwens!

2 likes

Ik heb hem binnen! De kwaliteit is super goed! Het shirt is 100% katoen en voelt zacht. Print zit er ook mooi op. Ik had om 1 aanpassing van het design gevraagd en dat is ook helemaal goed gegaan.

Ik zou deze shop 100% aanraden (OldSchoolCulture @ Etsy)

59 likes

Preorder, duurt nog even voor het binnenkomt; een kraken-jurk van Snag Tights. :heart_eyes:

(Korset zit er niet bij).

29 likes