Show je laatste aankopen #11

Poging minder schermtijd part 367. Puzzel is een soort mix tussen sudoku en cluedo, heel erg benieuwd!

45 likes

Zag jij dit ook in een story van Mascha (Beautygloss)? Ik ben benieuwd of het leuk is!

1 like

Je kan elke dag een nieuwe murdle puzzel spelen via; https://murdle.com/

9 likes

Zag dit laatst ook op TikTok voorbij komen, ben benieuwd of het heel moeilijk is.

1 like

Ik heb deze! Ik vind het heel leuk

6 likes

Nee, zag het al paar keer op TikTok! Ik vind normaal geen enkele puzzel (kruiswoord, Zweeds, sudoku’s etc) leuk maar dit trok me echt meteen.

@Doperwtje ben zooo benieuwd!

@Spaarlamp ik zal het je laten weten :ok_hand:

3 likes

Verhuis shoppings

Tv meubel

Eetkamerstoelen

Barkrukken - zitten echt goed ook voor langere tijd (heb rugproblemen dus maakte me hier wat zorgen over)

En dan nog wat decoratie

18 likes

Via Vinted. Ooit in Frankrijk gezien, niet gekocht, maar altijd aan blijven denken. En nu heb ik hem eindelijk tweedehands gevonden :heart:

69 likes

Obsessed :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: Vogue Adria met special edition Heated Rivalry boek omg :sweat_smile:

12 likes

Ik vond de vogue altijd leuk, maar sinds ik weet dat ze schijt hebben aan wat er in de epstein files staat boycottt.

2 likes

Helemaal zin om met dit ding het hele huis door te gaan en alles schoon te maken

18 likes

Heeeej ik weet dat ik mensen hiermee trigger, maar hiermee heb ik gisteren alle tuinmeubels ONDER DE OVERKAPPING schoon gemaakt. :ok_hand: Prima apparaat, stoor me alleen aan de agressieve/strenge stem (ja waarom moet zo’n apparaat een stem hebben he). :joy:

8 likes

Oh yes ik heb ook een soort overkapping in m’n tuin dus dit maakt me extra enthousiast. Behalve dat van die stem dan. Wat zegt die stem?

5 likes

Die zegt op welk stand die staat (terwijl je er zelf op drukt, dus overbodig) en als je te vroeg wil gaan stomen en het apparaat is nog aan het opwarmen zegt ze (geirriteerd): WAIT, heating in progress - ofzoiets. Had ook met een gekleurd lichtje ofzo gekund.

4 likes

Ik hoop dat dit mijn nieuwe vriend wordt.

18 likes

Van GH Bass

9 likes

Oh ik ben hier nu heel benieuwd naar. Ga ‘m woensdag meteen gebruiken

3 likes

Oh is het wat? Ik word doodgegooid met reclames van dit ding en ik wil al een tijd graag zoiets!

3 likes

Ja wordt het sowieso deze is fantastisch

3 likes

We hebben hem gekocht omdat we toch hele tijd het gevoel hadden dat we onze ribstoffen-bank beter schoon wilden maken dan oppervlakkig met de stofzuiger en met een nat doekje bij zichtbare vlekken. Inmiddels heeft m’n vriend er de bank mee schoon gemaakt, het vloerkleed in de kamer en de badkamer. En ik dus gisteren alle stoffen onderdelen van de tuinmeubels. Blijft denk ik wel een beetje placebo dat je dénkt dat je nu iets beter gereinigd hebt hoor, haha, al is het water wel echt smerig daarna.

6 likes