Heb je hem ook? Of een gelijkaardig model?
Ja ik heb deze nu net een aantal weken! Ze rijdt zichzelf af en toe klem maar verder is m’n vloer nog nooit zo schoon geweest
Krijg nu zin om mijn bank schoon te gaan maken. Heb hem al 2 weken in de doos zitten nadat ik was gezwicht na alle reclame. Blijft de bank heel lang nat of valt het mee?
Ja bij ons wel, waren rond 13u begonnen volgens mij en ‘s avonds rond 22u was ie nog beetje vochtig, volgende dag was ie wel droog.
jas van superdry via vinted. echt chill want ik wilde deze al best lang
edit oh ben blind dit is vgm bruin maar ik heb zwart natuurlijk

Over een paar weken weer een lange vliegreis en hopelijk kan ik eindelijk een beetje slapen met dit kussen
Te warm voor mijn slaapzakjas daar (Rocky Mountains) dus een iets kleiner model
Onze theedoeken zijn aan vervanging toe, dus gewacht tot HEMA weer stapelkorting heeft! Die bovenste kleur heet tompouce, haha.
Oh leuk deze! Ik heb deze ook maar dan in andere kleuren echt al 15 jaar maar vind het zo lastig ze te vervangen 🥹
Als je nog goede hebt, hou ze zo lang mogelijk, die van nu gaan echt geen 15 jaar meer mee
Goeie tip!!
Deze top en rok via Vinted. De rok was maar 5 euro en vandaag binnen gehad en het is zo mooi en het zit zo lekker. Ik ben helemaal blij
De top zit ook echt perfect. Ik ben een gelukkig mens, maar dat kan ook komen door de brisket eerder op de avond
Ik dacht dat ie veel later zou komen maar hij werd vandaag al bezorgd dus vanavond meteen uitgeprobeerd en hahaha snap wel wat je bedoelt met die stem ja. Zo onnodig ook dat het allemaal opgenoemd wordt ![]()
@Velours ik heb ‘m dus net pas een paar uurtjes maar omg het is heel intrigerend wat voor vies water er uiteindelijk uit die bak kwam nadat ik over m’n vloerkleed heen ging. Echt gemotiveerd om nu het hele huis ermee te doen. Volgens mij kan je ‘m ook 30 dagen proberen en dan alsnog terugsturen als het niks voor je is. Ik ben er wel blij mee iig!

M’n fave
Heeeeerlijk!
Ik ben aan ‘t verbouwen in huis en dat loopt bijna op z’n eind dus nu ben ik in een soort cleaning era beland.
Gisteren deze glansdoeken binnen gekregen en omg ze zijn top. Heb van die donkere keukenkasten waar je alle vingers op ziet en met deze doek haal je dat allemaal streeploos weg en de ovens zijn ook echt glimmend zonder strepen. Heerlijke aankoop.
En dit ding ook gisteren binnen gekregen maar ga ‘m zo pas gebruiken. Is een elektrische raamwisser.
Ik ben benieuwd hoe de raamwisser bevalt! Ik twijfel al lang of zo’n ding nou echt nuttig is vergeleken met handmatig wissen.
Het is het meer dan waard, kost ook niet zo veel. Een paar forummers en ik hebben die.
Ik heb hem ook gekocht, helemaal geinfluenced door @Daelyss onlangs!
Zojuist voor het eerst een geprobeerd en ik vind het op het eerste zicht niet echt een hele grote meerwaarde. Ik vond het lastig om het water bij de zijkanten goed weg te krijgen hiermee. En verder merk ik niet heel veel verschil met gewoon standaard handmatig. Je hebt wat minder nattigheid binnen / op de vloer / vensterbanken misschien?
Ik heb zo’n raamwisser van Kärcher en vind het echt top omdat het veel minder een natte bende achterlaat en sneller is. En je kunt makkelijk ff je glazen tafel of spiegel doen ofzo.