Je hebt ook speciale doeken voor ramen lappen, die zijn echt ideaal, kun je ook snel ff een spiegel oid doen en het is helemaal niet nat! (Jemako)
@Tjiftjaf Meh heb ‘m net gebruikt maar ben niet mega enthousiast. Had gehoopt dat t foolproof streeploos zou werken maar dat is niet zo. Zie niet per se de meerwaarde ervan tegenover een old school emmertje met sop.
Heb laatst ook een stoomreiniger gekocht en die kan je ook voor ramen gebruiken dus ga die binnenkort ook ff testen om te kijken wat prettiger werkt
Nee streeploos lukt mij er ook niet mee, vind het vooral handig dat niet alles nat wordt van druppend water. Met de stoomreiniger krijg ik het ook niet streeploos, want als je een baan doet en de volgende weer doet komt dat stoom alsnog op de vorige baan en is het raam weer nat? Ligt misschien aan mij en moet er ff handigheid in krijgen, maar ik dacht echt oh is dit het nou.
Je moet niet te hard drukken, dan heb je bijna geen strepen.
Die raamwas unit is echt verschrikkelijk voor als je vensterbank direct onder je raam zit. Dan moet je echt in heel veel bochten wringen met zo’n zwaar ding. Mijn advies, koop gewoon een hele goede trekker of vraag het aan je glazenwassers welke zij gebruiken. Als je materiaal goed is dan is het zo makkelijk met een ouderwetse trekker.
Ja dit vind ik veel beter dan zo’n windowvac! Zelfs enkel 2 microvezeldoeken (een droog en een nat) vind ik fijner en sneller.
Obvious Parfums Milk & Matcha
Vans Lil Pergs tas (al sinds 'ie uit was in Amerika aan het wachten tot 'ie in Nederland kwam
Oh en een Lavalamp Magsafe Popsocket
Ik volg hem al lang op Instagram (aanrader als hij met zijn nonna kookt), en nu het boek gekocht. Nu al zin om alles te maken. ![]()
Beetje verdrietige aankoop maar erg blij met een urn wat niet direct urn schreeuwt (de ronde). Beiden van keramiek via Studio Sterrenstoff en Form Keramiek
Wat een mooie, ik heb me destijds een slag in de rondte gezocht naar iets moois.
Oh wat mooi!
Ja ik ook! En toen bij toeval kwam ik deze tegen gelukkig
Oh bijzonder zeg zo aan de wand! Ik wil nog steeds een urn van keramiek voor m’n katje maken, maar ik kom er niet helemaal uit wat ik wil. Dit brengt weer nieuwe ideeën dankje ![]()
Jaaa. Ik heb heel grote ramen, dus heb een grote professionele trekker, een Duits merk met heel veel jaren garantie en de mogelijkheid om het rubber te vervangen.
Voel mij altijd een profi ramenwasser als ik de ramen daarmee wis😄 Gaat echt fantastisch en makkelijk
No waste army box!
—————————————-
@Hacienda alchemised heb ik net uit. Loved it!
Had het verhaal iets korter gekund? Dat denk ik wel in sommige passages maar toch bleef ik geboeid doorlezen
Wat is het merk? Ik heb echt een miskoop gedaan namelijk en zou graag een goede willen
Mijn god, ik dacht dat dit zo’n kant-en-klare box was voor noodtoestanden, maar dan de no waste variant ![]()
Duurzaam de oorlog in ![]()