Show je laatste aankopen #11

Ja dit vind ik veel beter dan zo’n windowvac! Zelfs enkel 2 microvezeldoeken (een droog en een nat) vind ik fijner en sneller.

2 likes

Obvious Parfums Milk & Matcha

Vans Lil Pergs tas (al sinds 'ie uit was in Amerika aan het wachten tot 'ie in Nederland kwam :heart_eyes: )

Oh en een Lavalamp Magsafe Popsocket

15 likes

Ik volg hem al lang op Instagram (aanrader als hij met zijn nonna kookt), en nu het boek gekocht. Nu al zin om alles te maken. :smiley:

26 likes

Beetje verdrietige aankoop maar erg blij met een urn wat niet direct urn schreeuwt (de ronde). Beiden van keramiek via Studio Sterrenstoff en Form Keramiek

49 likes

Wat een mooie, ik heb me destijds een slag in de rondte gezocht naar iets moois.

2 likes

Oh wat mooi!

3 likes

Ja ik ook! En toen bij toeval kwam ik deze tegen gelukkig

6 likes

Oh bijzonder zeg zo aan de wand! Ik wil nog steeds een urn van keramiek voor m’n katje maken, maar ik kom er niet helemaal uit wat ik wil. Dit brengt weer nieuwe ideeën dankje :relieved:

1 like

Jaaa. Ik heb heel grote ramen, dus heb een grote professionele trekker, een Duits merk met heel veel jaren garantie en de mogelijkheid om het rubber te vervangen.

Voel mij altijd een profi ramenwasser als ik de ramen daarmee wis😄 Gaat echt fantastisch en makkelijk

2 likes

@Cheesy moest aan je denken 🩷

6 likes

images (2)

Ik ben vooral benieuwd naar Alchemised!

7 likes

No waste army box!

—————————————-

@Hacienda alchemised heb ik net uit. Loved it!
Had het verhaal iets korter gekund? Dat denk ik wel in sommige passages maar toch bleef ik geboeid doorlezen

3 likes

Wat is het merk? Ik heb echt een miskoop gedaan namelijk en zou graag een goede willen

6 likes

Mijn god, ik dacht dat dit zo’n kant-en-klare box was voor noodtoestanden, maar dan de no waste variant :rofl:

14 likes

Duurzaam de oorlog in :pray:

6 likes

Ik heb alchemised hier ook liggen, ben ook heel benieuwd!

4 likes

Haha op de website zeggen ze ook “join the army” en als je lid bent en boxen afneemt ben je een strijder :muscle:t2:
Ondanks dat vind ik het top wat ze doen.

3 likes

Superlang over getwijfeld en mocht hem pas kopen van mezelf als ik minimaal 3 maanden m’n haar elke dag zou stylen zodat het geen miskoop zou worden.

Samenvatting

ik kom van een slons zijn met pluishaar en een knot op m’n hoofd omdat het me niks boeide dus 3 maanden was al mega lang :sweat_smile:

Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen en of het nog makkelijker om je haren te doen met zo’n ding.

30 likes

Ben m’n bakhobby een beetje aan het ontdekken en wil zelf pizzadeeg gaan maken dus wilde een keukenmachine maar ja wel weer veel geld en is dat het wel waard en ga ik het wel gebruiken en blablabla maar na veel researsch op deze voor 90 ekkies uitgekomen en dat vond ik nog wel te doen qua prijs! Twijfelde over de kleur maar voor matrood gegaan want ‘dan past ie een beetje bij de nieuwe deurmat in de keuken’ aldus m’n vriend ahaha

Deurmat in kwestie van Kwantum 🫶🏼 ook echt blij mee

31 likes

wauw dit soort regels moet ik ook gaan toepassen. Ik heb te vaak miskopen met dit soort dingen

9 likes