Show je laatste aankopen #11

Ik heb alchemised hier ook liggen, ben ook heel benieuwd!

4 likes

Haha op de website zeggen ze ook “join the army” en als je lid bent en boxen afneemt ben je een strijder :muscle:t2:
Ondanks dat vind ik het top wat ze doen.

2 likes

Superlang over getwijfeld en mocht hem pas kopen van mezelf als ik minimaal 3 maanden m’n haar elke dag zou stylen zodat het geen miskoop zou worden.

Samenvatting

ik kom van een slons zijn met pluishaar en een knot op m’n hoofd omdat het me niks boeide dus 3 maanden was al mega lang :sweat_smile:

Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen en of het nog makkelijker om je haren te doen met zo’n ding.

29 likes

Ben m’n bakhobby een beetje aan het ontdekken en wil zelf pizzadeeg gaan maken dus wilde een keukenmachine maar ja wel weer veel geld en is dat het wel waard en ga ik het wel gebruiken en blablabla maar na veel researsch op deze voor 90 ekkies uitgekomen en dat vond ik nog wel te doen qua prijs! Twijfelde over de kleur maar voor matrood gegaan want ‘dan past ie een beetje bij de nieuwe deurmat in de keuken’ aldus m’n vriend ahaha

Deurmat in kwestie van Kwantum đŸ«¶đŸŒ ook echt blij mee

31 likes

wauw dit soort regels moet ik ook gaan toepassen. Ik heb te vaak miskopen met dit soort dingen

9 likes

Unger denk ik. Die heb ik zelf ook, ik hoef zelfs de zijkanten van het raam niet meer na te doen met een zeem

6 likes

Hahahaha love deze redenatie :joy:

8 likes

De jurk is voor een bruiloft, hoop dat ‘ie mooi staat.

18 likes

Zat een uurtje geleden nog naar die jurk te kijken. Zo mooi! Zou je willen laten weten wat je ervan vindt?

8 likes

Doe ik!

1 like

Nou het is nogal een deceptie vind ik. Ga hem nog langer testen maar ik had er veel meer van verwacht.
Ik had gedacht dat m’n haar hierdoor makkelijker te krullen was en minder pluis zou hebben.

De föhn zelf maakt m’n haar veeeeel minder snel droog dan m’n oude föhn. Ik heb veel en dik haar en het scheelt echt wel meer dan 5 minuten.

Het krullen zelf duurt mega lang en zakt zo uit. Met m’n krulfohn van babyliss heb ik binnen 3 minuten mijn hele haar gedaan en dat blijft veel langer zitten.

De pluis is hetzelfde en het anti pluis opzetstuk kan dat ook niet verhelpen.

2 likes

Heb je deze en je oude föhn vergeleken qua aantal wattage en ionen/keramisch en blaassnelheid?
Ik weet niet hoe oud je fohn was, maar het zou goed kunnen dat die qua watt een stuk hoger was. Föhns zijn zuiniger nu, maar dat is qua droogtijd niet altijd een voordeel. Al vond ik het ook wel een zoektocht om een föhn met een heel laag wattage te vinden voor mijn dunne/fijne haar.

Ik zou dit zelf trouwens nooit doen; maar ik lees wel eens in reviews dat mensen een föhn niet vinden bevallen en het dan terugsturen. Ik wist niet dat dat een optie was :’) maar misschien kan dat nog?

3 likes

Ik zou bij een airwrap niet afgaan op 1 gebruik. Het is gewoon een heel ander apparaat dan een krultang die alleen op hitte werkt. Het vergt soms wat oefening, ook qua voorbereiding van je haar. Dit is wel weer voor iedereen anders, maar op social media zijn hier heel veel tips voor te vinden.

Kan natuurlijk dat je er geen zin in hebt om dat helemaal uit te vogelen, maar ik vind wel echt dat mijn haar een stuk gezonder en zachter is sinds ik structureel de airwrap gebruik in plaats van stijl- en krultangen.

9 likes

Ik heb het al 4 jaar en nog elke dag zo blij mee! Heel af en toe pak ik toch mijn stijltang om paar plukken echt stijl te krijgen.

Het apparaat is sowieso niet bedoeld om er echt krullen mee te maken, meer een blowout. Om het echt goed te laten zitten moet je wel wat producten gebruiken en oefenen. En ik denk ook dat het gewoon niet voor elk haar geschikt is.

Als ik m’n haar pluisvrij wil maken gebruik ik eerst het fohnopzetstuk en daarnandie platte borstelkop.

Voor de blowout doe ik: haren niet met conditioner wassen, handdoekdroog fohnen, hitte bescherming + veel mouse in hele haar, haar in 4 secties verdelen, krullen en vastzetten met pinnen, pinnen eruit en haarlak spuiten, uitkammen met een grove kam. Mijn haar blijft dan ongeveer 3 dagen goed zitten.

3 likes

Waarom niet? Ze bieden het aan en de Dyson is hartstikke duur.

8 likes

Ohh ik had het over een random föhn met review op bol.com, ik weet niet of prijs ertoe doet maar ik keek naar föhns van maximaal 100 euro en daar zag ik dat tussen staan. Ook eens op Amazon bij eentje van paar tientjes.
Het was geen Dyson! Ik bedenk me nu pas de zin “niet tevreden geld terug”. Dat bestaat niet voor niks natuurlijk en dat zou ik serieus nemen bij zo’n duur product inderdaad!

1 like

Nieuwe bikini besteld. Heel benieuwd hoe hij zit :crossed_fingers:
(Dedicated)

58 likes

Ik ben wel benieuwd welke krulfohn je van babyliss hebt als die wel blijft zitten? Bij mij zakt ook alles uit, ongeacht dyson/producten enz. Mijn haar wordt ook super snel vet.

Wel balen dat je de airwrap nu (nog) niks vindt! Vooral vanwege de prijs en omdat je er zo je best voor hebt gedaan met eerst 3 maandem stylen.

3 likes

Ik ben zo blij met mijn wavytalk krulborstel. Ook geen lawaai, helemaal stil. Krullen blijven zitten tot ik ga douchen. Hoef er ook geen mousse enz in te doen.

4 likes