Show je laatste aankopen #11

26 likes

Nu 1 keer in de week en inderdaad baantjes trekken.

2 likes

Oude is kapot :sob: (na 8 jaar) maar nu heb ik een ereader met kleuren!

28 likes

ik ben echt super blij met deze!

4 likes

Nice, denk er ook wel eens aan… maar kan eigenlijk alleen de schoolslag

Ik zwem ook gewoon schoolslag hoor haha. Misschien als ik wat langer bezig ben, dat ik ook wel andere slagen probeer, maar voor nu prima. Zie dat veel andere mensen ook doen, is helemaal niet raar.

6 likes

Als je het leuk vindt zou je kunnen informeren bij een plaatselijke zwemvereniging. Bij ons hebben ze 2x in de week een zwemles voor volwassenen die hun zwemtechniek willen verbeteren of leren. Is hier heel laagdrempelig.

1 like

Eindelijk weer kunnen bestellen na lang uit stock te zijn, zie ik dat hij ondertussen weer uit voorraad is. Waarom maken merken altijd maar een beperkt aantal van de geuren die ik lekker vind :smiling_face_with_tear:

5 likes

wollen sjaal (goed op tijd) van AllSaints via Sellpy voor een fractie van de prijs. Is trouwens geen infinity scarf hoor haha

Rok van Even&Odd

En huidverzorging aangevuld:

7 likes

Even random tussendoor en misschien vind je hem nog te duur, maar hij is nu met 40% korting bij Bijenkorf plus als member heb je ook nog vouchers die je tot 6 april kunt gebruiken. Dan is de jurk 154 euro ipv 335.

16 likes

Megalief dat je aan me denkt! :heart: Meteen besteld.

14 likes

Op de dag van uitkomst samen met mijn kind naar de bios

11 likes

Heb vandaag met zo’n dikke korting parfums gehaald bij Douglas!! Zag op TikTok dat er paar parfums waren met korting omdat deze geurtjes een nieuwe verpakking kregen en de oude verpakking dus uit het assortiment gaat (geldt alleen in fysieke winkels)

Links kost normaal € 138, nu € 41,40 voor betaald (dus € 96,60 korting) en rechts kost normaal € 194 en heb ik nu € 58,20 voor betaald (dus € 135,80 korting) :dancer: hoef de rest van het jaar geen parfum meer te kopen hahaha

48 likes

Kak deze info had ik eerder willen weten…

1 like

Loopt nog steeds, maar iedere winkel heeft andere voorraad en in veel winkels is alles al op.

Wat een topdeal zeg! Kan ik ergens zien voor welke parfums dit geldt?

2 likes

Er is volgens mij geen lijst ofzo, maar TikTok staat er vol mee. Daardoor is het in veel winkels (zoals @Spaarlamp ook aangaf) al wel uitverkocht helaas.

1 like

L’Oréal luxe geuren, maar per filiaal verschilt de voorraad en bijna alles is al weg. Alle winkels worden continu gebeld ervoor :joy:

3 likes