Ja klopt! Ik twijfelde ook nog over de Air (oudere versie), maar daar hadden ze geen 512gb van dus het was geheugen of opslag en voor wat ik wil doen is deze goed genoeg, dus toch voor deze gegaan. Echt heel blij mee ![]()
Holy shit die tweede parfum unlocked echt een herinnering dat ik die als puber had?!
Na twee maanden zoeken eindelijk in mijn maat.
Arket via Vinted, hoop dat hij niet te oversized valt.
De wanden van mijn woonkamer zijn nu roze en paars, love it (verf is dus de aankoop haha)
Verder nog
Mijn ex heeft mijn geliefde tv-meubel meegenomen, maar ik heb van dezelfde lijn het dressoir nieuw gevonden voor de helft van de nieuwprijs 🫶🏻
Deze twee sierkussens, de kat had ik al

Bovenstaande prints van @ciselering

Ik wil foto’s van jouw huis!! Toffe aankopen ![]()
Ooooh heel mooi! En ik wil die Puffin kaart ook!!
![]()

Linnen top en zwarte blouse van Sezane

Loafers van Bobbies
Nadat ik bijna een week kreupel liep door schoenen waar ik op heb hardgelopen, vandaag maar even geinvesteerd.
Moooi!
Ik sla ze op voor als ik ook weer nieuwe hardloopschoenen mag.
Mij is geleerd nooit uit te zoeken op de looks haha. Dus was maar wat blij dat ze me deze aanraadde. De vorige keer dat ik een loopanalyse deed (lees in de pre-historie) waren er alleen mannen schoenen in mijn maat. Dat is gelukkig niet meer zo ![]()
Ja, precies. Je kunt niet zomaar elke hardloopschoen kopen toch. Altijd goed om naar een speciaalwinkel te gaan om te kijken wat bij je (manier van hardlopen) past.
Heel mooi! Waar is het tv meubel/kast van?