Dankjewel! Hij is van by si.dde
De Mudita Kompakt. Een minimalistische telefoon met een e-ink scherm (zelfde als e-readers). Heb hem nu een week in gebruik en voor mij is het een verademing, lekker prikkelarm maar wel met een kaart en camera, het enige wat ik echt miste op mijn niet-smartphone.
Wow nog nooit van gehoord! Met Whatsapp en alles wel? En kun je de foto’s die je maakt wel op je scherm zien of werkt dat als een “ouderwetse” camera?
Wordt geleverd zonder whatsapp en dat houd ik zo, maar dat kan je kan via sideloaden wel toevoegen. Sideloaden is via de PC dingen aanpassen/toevoegen, want er zit geen app-store op.
Je ziet de foto’s nogal korrelig in zwart-wit op je scherm. Ze zijn in kleur, maar de kwaliteit en de kleur zie je dus pas als je ze naar iemand anders stuurt of weer via de PC van de telefoon afhaalt. De camera is ook veel trager dan je gewend bent van smartphone, wat het voordeel heeft dat je niet zo gemakkelijk 10 versies van dezelfde foto maakt haha maar 1 of 2. Ik gebruik hem echt voor enkele memento’s en praktisch gebruik zoals QR-codes oid. Als je heel gehecht bent aan hele goede kwaliteit foto’s is dit denk ik niet voor jou of moet je er een losse camera bij gebruiken.
Ik denk dat ik dit moet. Bedankt voor je uitgebreidere uitleg!
Deze Carel sandalen. Ik hoop dat ze goed zitten, want het is altijd erop of eronder met hun maten. Maar ik kijk er wel naar uit, want hoewel ik dol op m’n lente/zomer schoenen ben, zijn ze allemaal hetzelfde :’) dus iets wat minder basic vind ik leuk. Plus ze doen me denken aan een roze/gele outfit die ik droeg als tiener
Deurmat
Ik wist dus helemaal niet dat Next ook een home afdeling had? Maar anyways het was liefde op het eerste gezicht. Hij is 24,5cm hoog.
Ahh die dalmatiër is geweldig ![]()
Next heeft echt zoooveel leuke dingen vind ik
Xteink X4 e-reader.
Stop je zo in je broekzak!
Love it
Ik lees al heel veel, maar wil ook onderweg of in de pauze meer lezen ipv telefoon pakken.
omg ik wil dit
Snap ik
Ik ook!! Waar heb je hem gekocht?
Bij Xteink.com ze hebben nu 15% korting!
De verwerking gaat niet snel, maar zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen is je pakket er snel. Ik denk dat ze een nederlandse loods hebben want ook geen invoerrechten betaald.
Wow, betere prijs dan mijn boox palma 2.
Maar super fijn he, kleine reader!
Ja ben er echt blij mee, past in elke tas.
Ik kan ook lezen op mijn telefoon, maar een e-ink scherm is zoveel rustigere
Een strik voor wanneer Curaçao speelt. Geen zin om 100 euro aan een shirt uit te geven wat ik daarna nooit meer draag.