Show je laatste aankopen #11

Waarvan is je fancy theepot?

2 likes

Bredemeijer - minuet cylindre

1 like

oh ziet er interessant uit! Ik zie dat het vegetarisch is, zijn de meeste recepten ook vegan of makkelijk te veganizen?

4 likes

3 likes

En de mascara van het plaatje vind ik nog steeds een van de beste!

4 likes

Ik zeg dan “Hey Meta, stuur een berichtje naar Klaas” en dan spreek ik het bericht in :sweat_smile: en dat verstuurd ie dan als een smsje of WhatsApp. Of ik vraag 'm om te bellen.

Ik mag op mijn werk totaal geen telefoon oid en ik ben vaak buiten, dus voor mij is het heel handig haha

3 likes

En zo’n bril mag wel? Of weet je werkgever daar niet van?

9 likes

Ik had daar een kleintje van en ik vond hem zo verschrikkelijk ik hem na een keer proberen meteen weg heb gegooid. Maar mascara’s verschillen zo per persoon.

1 like

Heel eerlijk? Omdat ik dit alleen van Insta ken en mensen daar dan mee filmen wat ik tering hinderlijk en vrij asociaal vind haha.
Maar lees nu je andere reactie en dan snap ik het opzich wel.

10 likes

Geen officiële policy omdat het nog zo nieuw is, maar zal vast niet mogen wanneer iemand het vraagt :joy: ik ben de paus niet

4 likes

Black Mirror komt steeds dichterbij.

15 likes

@ninna ik heb ook wat producten gehaald.
Jammer is wel dat ik een week ervoor al een concealer en mascara had besteld.

@ninna ze hebben echt goede spullen. Ik gebruik altijd hun concealer en tubing mascara. Concealer is er in zoveel mooie tinten voor de medium Brown girls.

2 likes

Off topic maar ik kan geen “heel eerlijk?” meer lezen zonder iemand te verdenken van het gebruik van chatgpg :smiling_face_with_tear: snap uiteraard dat dat hier niet het geval is haha

16 likes

Hahaha dit heb ik ook. Voelde laatst zelfs irritatie toen iemand het zei in een vergadering.

1 like

Idd echt fucking creepy als een collega met zo’n ding loopt

11 likes

20 likes

Ik heb wat tshirts die altijd gekreukt uit de was komen, dus ik test dit net uit en het werkt echt zo goed?? Echt chill als je geen zin hebt om het strijkijzer te pakken.

13 likes

Ruikt dit heel sterk? Je hebt ook zulke sprays van weet ik veel welke wasmiddelmerken, volgens mij Lenor, maar die ruiken dan meeeeega sterk. Zijn je kleren kreukvrij maar meur je een uur in de wind.

6 likes

Oh dat klinkt ideaal! Waar heb je dit gekocht?

2 likes

Niet het lekkerste stoeltje waar ik ooit op heb gezeten, maar prima voor chillen in het park of op het strand en nu maar €8. Het is heel klein opvouwbaar, ik denk dat er wel 3 in m’n fietsmandje zouden passen.

https://www.action.com/nl-nl/p/3222022/froyak-opvouwbare-campingstoel/

9 likes