Show je laatste aankopen #11

In plaats van dat lelijke standaard ding wat er op zit

21 likes

Dit is cute!

3 likes

Ja is toch historisch moment😂

3 likes

Custom Tarte kit. 7 fullsize producten voor €73 en gratis verzending. Even wat producten proberen

29 likes

Is dat merk nu nog goed? Heb het idee dat ze de laatste tijd niet meer de beste producten maken… je hoort er volgens mij ook zo weinig over.

6 likes

Oh ik vind de foundation en concealer heel fijn! De rest niet geprobeerd dus mooi moment

1 like

Ik kan mijn gen 1 al een tijdje niet meer vinden, en nu was er 15% korting op gen 2 :upside_down_face:

4 likes

Ik ben oprecht benieuwd waarom mensen dit kopen

27 likes

Hoezo? Ik vind ze heel fijn. Op mijn werk kan ik geen oortjes oid in maar wel een zonnebril, dus ik gebruik ze vaak voor muziek of podcast op werk. Ook met buiten sporten, mijn omgeving kan ik nog steeds prima horen en de geluidskwaliteit is goed.

Ik bel en sms er veel mee, vooral in de auto of tijdens sporten.

1 like

Kaartjes voor

Sinds deze ochtend in de vvk

En ook kaartjes voor

Lijkt me heel melig haha

8 likes

Wat? Bellen en sms’en met een bril? 🫨 Hoe dan haha.

22 likes

Oh heel veel plezier bij Paulien. Ik kan niet maar had graag gewild. Had al kaartjes voor vorige show die helaas niet doorging

2 likes

Ja leuk! Heb ook voor Paulien :heart_eyes::heart_eyes: Echt zin in

3 likes

Mijn nieuwe lievelings kookboek. En een fancy theepot nadat de glazen ikea theepotten steeds sneuvelde.

12 likes

Waarvan is je fancy theepot?

2 likes

Bredemeijer - minuet cylindre

1 like

oh ziet er interessant uit! Ik zie dat het vegetarisch is, zijn de meeste recepten ook vegan of makkelijk te veganizen?

4 likes

3 likes

En de mascara van het plaatje vind ik nog steeds een van de beste!

4 likes

Ik zeg dan “Hey Meta, stuur een berichtje naar Klaas” en dan spreek ik het bericht in :sweat_smile: en dat verstuurd ie dan als een smsje of WhatsApp. Of ik vraag 'm om te bellen.

Ik mag op mijn werk totaal geen telefoon oid en ik ben vaak buiten, dus voor mij is het heel handig haha

3 likes