In plaats van dat lelijke standaard ding wat er op zit
Dit is cute!
Ja is toch historisch moment😂
Is dat merk nu nog goed? Heb het idee dat ze de laatste tijd niet meer de beste producten maken… je hoort er volgens mij ook zo weinig over.
Oh ik vind de foundation en concealer heel fijn! De rest niet geprobeerd dus mooi moment
Ik ben oprecht benieuwd waarom mensen dit kopen
Hoezo? Ik vind ze heel fijn. Op mijn werk kan ik geen oortjes oid in maar wel een zonnebril, dus ik gebruik ze vaak voor muziek of podcast op werk. Ook met buiten sporten, mijn omgeving kan ik nog steeds prima horen en de geluidskwaliteit is goed.
Ik bel en sms er veel mee, vooral in de auto of tijdens sporten.
Kaartjes voor
Sinds deze ochtend in de vvk
En ook kaartjes voor
Lijkt me heel melig haha
Wat? Bellen en sms’en met een bril? 🫨 Hoe dan haha.
Oh heel veel plezier bij Paulien. Ik kan niet maar had graag gewild. Had al kaartjes voor vorige show die helaas niet doorging
Ja leuk! Heb ook voor Paulien ![]()
Echt zin in
Mijn nieuwe lievelings kookboek. En een fancy theepot nadat de glazen ikea theepotten steeds sneuvelde.
Waarvan is je fancy theepot?
Bredemeijer - minuet cylindre
oh ziet er interessant uit! Ik zie dat het vegetarisch is, zijn de meeste recepten ook vegan of makkelijk te veganizen?
En de mascara van het plaatje vind ik nog steeds een van de beste!
Ik zeg dan “Hey Meta, stuur een berichtje naar Klaas” en dan spreek ik het bericht in
en dat verstuurd ie dan als een smsje of WhatsApp. Of ik vraag 'm om te bellen.
Ik mag op mijn werk totaal geen telefoon oid en ik ben vaak buiten, dus voor mij is het heel handig haha