En zo’n bril mag wel? Of weet je werkgever daar niet van?
Ik had daar een kleintje van en ik vond hem zo verschrikkelijk ik hem na een keer proberen meteen weg heb gegooid. Maar mascara’s verschillen zo per persoon.
Heel eerlijk? Omdat ik dit alleen van Insta ken en mensen daar dan mee filmen wat ik tering hinderlijk en vrij asociaal vind haha.
Maar lees nu je andere reactie en dan snap ik het opzich wel.
Geen officiële policy omdat het nog zo nieuw is, maar zal vast niet mogen wanneer iemand het vraagt
ik ben de paus niet
Black Mirror komt steeds dichterbij.
@ninna ik heb ook wat producten gehaald.
Jammer is wel dat ik een week ervoor al een concealer en mascara had besteld.
@ninna ze hebben echt goede spullen. Ik gebruik altijd hun concealer en tubing mascara. Concealer is er in zoveel mooie tinten voor de medium Brown girls.
Off topic maar ik kan geen “heel eerlijk?” meer lezen zonder iemand te verdenken van het gebruik van chatgpg
snap uiteraard dat dat hier niet het geval is haha
Hahaha dit heb ik ook. Voelde laatst zelfs irritatie toen iemand het zei in een vergadering.
Idd echt fucking creepy als een collega met zo’n ding loopt
Ik heb wat tshirts die altijd gekreukt uit de was komen, dus ik test dit net uit en het werkt echt zo goed?? Echt chill als je geen zin hebt om het strijkijzer te pakken.
Ruikt dit heel sterk? Je hebt ook zulke sprays van weet ik veel welke wasmiddelmerken, volgens mij Lenor, maar die ruiken dan meeeeega sterk. Zijn je kleren kreukvrij maar meur je een uur in de wind.
Oh dat klinkt ideaal! Waar heb je dit gekocht?
Niet het lekkerste stoeltje waar ik ooit op heb gezeten, maar prima voor chillen in het park of op het strand en nu maar €8. Het is heel klein opvouwbaar, ik denk dat er wel 3 in m’n fietsmandje zouden passen.
https://www.action.com/nl-nl/p/3222022/froyak-opvouwbare-campingstoel/
Action inderdaad! Het ruikt licht wasmiddelachtig. Beetje bloemig. Maar ik denk dat ik het in totaal 5 min een beetje geroken heb. Als ik nu aan mn shirt ruik, ruik ik niks meer in ieder geval.
Oke, top bedankt!

Vliegtickets naar Canada! Met mijn gezin naar mijn familie en dat nog voor mijn dochter 1 is, dus kunnen zij haar nog als baby zien, haha (we gaan echt 3 dagen voor ze 1 wordt naar huis, maar he, klein detail)
Ligt die grens voor gratis/op schoot meevliegen niet meer op 2 jaar? ![]()
Jawel. Maar het gaat niet om het vliegen. Maar dat familie haar als baby ziet.