Dankjewel! Ik had me niet gerealiseerd dat het tafeltje er zelfs bij hoorde haha. Dacht alleen voor de foto. Is jouw balkon ook open of wel overdekt?
Tafeltje heb ik er bij gekocht! Mijn balkon is precies groot genoeg dat dit bankje er op past. Ik heb wel een ander balkon boven de mijne maar verder is hij open.
Ga je naar Kauai toevallig? 🥹
Ja!!
9 dagen naar Kauai en 3 naar Oahu!
Ahh zo leuk! Kauai is echt m’n lievelingswandelplek ever (misschien naast yosemite). Kalalau is ook weer open dacht ik! Misschien zien we je foto’s in het wjekw fototopic?
Ja sowieso! En als je nog aanraders hebt hoor ik het graag ![]()
Mijn droom hike is Stairway to Heaven ( Haʻikū Stairs) op Oahu maar dat is illegaal ![]()
Ganni volgens Google lens
Ganni X Barbour!
Haha niet per se m’n lievelingsplek op aard maar wel m’n lievelingswandelplek!
@Echo ohja die heb ik in 2018 gedaan, maar volgens mij is er nu echt politiebewaking enzo? Het is wel echt vreselijkkk afzien hoor van die gladde treden. Je kan volgens mij een normaal pad doen met de Moanalua Valley Trail, dan heb je hetzelfde gebied/top! Verder kan je er gewoon niet verkeerd zitten want alles is prachtig. Ik heb toen ook een helicoptervlucht gedaan zonder deuren en dat was tranen met tuiten zo mooi. Een paar weken later was er eentje neergestort dus zou dat ook niet meer doen (naast dat t idioot is qua uitstoot enzo, maar goed).
Ja klopt, er is nu 24/7 bewaking. Ik denk er inderdaad over na om via de backway (Moanalua Valley Trail) te gaan. Maar als ik het zo lees zou ik het geen “normaal” pad noemen
het duurt veel langer en op sommige plekken moet je echt klimmen met touwen. Ik vind dat opzich geen probleem maar mijn vriend heeft erg hoogtevrees dus ik moet overwegen of ik zin heb om in mijn eentje 7-8 uur te hiken!
Ohja ik zie dat t nu helemaal geërodeerd is
nee dat zou ik eigenlijk al niet doen dan. En ook gevaarlijk wel alleen! stom
BDK - Citrus Rivieria van Skins Archives
H&M - Modern Minimalist
Die laatste doet me denken aan T-shirt van een paar jaar terug. Lekker zeperig parfum en makkelijk mee te nemen!
Refurbished, maar doet alsnog zeer aan mn bankrekening. Maar nu kan ik hopelijk wel weer minstens vijf jaar vooruit ![]()