Haha sorry net wakker, niet goed gelezen
Nieuwe wandelschoenen
Nu al zin om ze tijdens mijn vakantie op Hawaii te gaan dragen want ik heb daar meerdere hikes op de planning staan!
Leuk zijn deze zeg!
Oh super leuk!
Heb laatst dezelfde gekocht maar dan is het grijs een groentint. Niet eens om te hiken maar die schoenen zaten direct zo lekker
lang geleden dat ik dat zo instantly heb meegemaakt
Review graag, ben nog op zoek voor iets op m’n balkon. Dus benieuwd of deze beetje stevig en duurzaam lijkt in weer en wind haha. En of hij lekker zit uiteraard. Lijkt me ideaal voor m’n balkon.
De bank komt donderdag binnen. Ik denk dat we hem aankomend weekend even in elkaar gaan zetten en gaan testen of hij lekker zit. We moeten nog een goed plekje creeëren in de tuin (anders zou de bank op het gras moeten staan). Dus ik weet niet of ik je snel een review kan geven over hoe goed hij tegen slecht weer kan
Op de website van Wehkamp staan een paar beoordelingen, die zijn allemaal positief (en 1 iemand zegt daarin ook iets over de weersbestendigheid). Hij is trouwens nu in de app 200 euro afgeprijsd!
Ik heb deze al een jaar en hij is duurzaam, heeft zonder hoes op mijn balkon gestaan en alleen het tafeltje moet dit jaar behandeld worden, de rest is nog netjes. Zit echt heerlijk en de kussens blijven goed zitten!
Wij hebben deze bank ook sinds vorig jaar. Hele fijne bank! We liggen er met z’n tweeen op en als we met vrienden eten klappen we hem weer in tot bankje.
@Frambozentaartje en @Roderik . Ohhh goed en fijn om te horen! Heel veel zin om er een plekje voor in de tuin te gaan maken!
Dankjewel! Ik had me niet gerealiseerd dat het tafeltje er zelfs bij hoorde haha. Dacht alleen voor de foto. Is jouw balkon ook open of wel overdekt?
Tafeltje heb ik er bij gekocht! Mijn balkon is precies groot genoeg dat dit bankje er op past. Ik heb wel een ander balkon boven de mijne maar verder is hij open.
Ga je naar Kauai toevallig? 🥹
Ja!!
9 dagen naar Kauai en 3 naar Oahu!
Ahh zo leuk! Kauai is echt m’n lievelingswandelplek ever (misschien naast yosemite). Kalalau is ook weer open dacht ik! Misschien zien we je foto’s in het wjekw fototopic?