Show je laatste aankopen #11

Wow waar heb je deze vandaan? Ik heb met een vriendin een duiven fanclub en lijkt me leuk om haar te geven :joy:

3 likes

Nou hij wordt hier komende week geleverd haha! Influencer! Heeel benieuwd naar de kleur

Oeh leuk! Ik vind de kleur in het echt hetzelfde als op de foto gelukkig

3 likes

I Heart Pigeons Hat – Camp Mustelid hier!

3 likes

Ik ben mij ook aan het oriënteren op een refurbished telefoon, waar heb jij de jouwe gekocht? Ik overwoog CoolBlue maar zag dat de batterijconditie bij hen tussen de 85 en 100% ligt, maar dat krijg je niet per telefoon te zien (wat de exacte batterijconditie is). Hoop dat jouw aankoop inderdaad minstens vijf jaar mee kan!

1 like

Weet niet of je een iPhone wil, mijn zus heeft al een paar keer een iPhone gekocht via fixjeiphone en is er heel tevreden over.

1 like

Ik woon in Duitsland, dus denk niet dat je heel veel hebt aan de site waar ik hem heb gekocht :sweat_smile: maar wie weet is er ook een NL versie? Het heet refurbed. Heb ‘premium’ staat gekozen, de batterijconditie is 100% en de garantie is ook pas begin deze maand geactiveerd, dus hij is echt zo goed als nieuw.

2 likes

& @Spaarlamp bedankt voor jullie reacties, ik ga beide websites bekijken! :smiling_face:

2 likes

Terwijl ik in de file stond, kwam de melding “item weer op voorraad” :muscle:

13 likes

Ik was vandaag met een vriendin naar een natuurcentrum want @DelilahBard stond daar met een kraampje met zelfgemaakte keramiekspullen. Ik kocht twee magneetjes en een fantastisch schaaltje. Mijn zoontje wilde dolgraag de pissebed.

Dit schaaltje niet gekocht maar moest wel aan het forum denken nu iedereen een mierenplaag schijnt te hebben.

52 likes

Haha omg die mieren! Verder heeel cute! Die pissebed ook 🥹 en zo leuk om een forummer te supporten!

5 likes

Ja ik stem voor een FF markt waar alle creatieve forummers hun werk kunnen verkopen :heart_eyes:.

38 likes

14 likes

Van welk merk is dit? :thinking:

5 likes

Haha is dat niet duidelijk dan :crazy_face:

9 likes

Adidas

8 likes

Thanks!

2 likes

Blij mee!

3 likes

Heb hem ook al uit. Zielig hoe duiven worden ondergewaardeerd, verwaarloost en mishandeld. En hoeveel vooroordelen er over ze zijn (iedereen die elkaar maar een beetje dom napraat over vliegende ratten. In het boek staat waar dat vandaan is gekomen).
Leuk om te lezen hoe karaktervol en zachtaardig ze zijn.

:fist: :bird:

53 likes

Blouse

Badpak van & other stories

Deze van next

Óf

Deze van derimod

Welke zijn mooier?

• Next
  • Derimod

0 stemmers

4 likes