Je verwacht het niet! Haha
Welk merk?
Ja sowieso! En als je nog aanraders hebt hoor ik het graag ![]()
Mijn droom hike is Stairway to Heaven ( Haʻikū Stairs) op Oahu maar dat is illegaal ![]()
Ganni volgens Google lens
Ganni X Barbour!
Haha niet per se m’n lievelingsplek op aard maar wel m’n lievelingswandelplek!
@Echo ohja die heb ik in 2018 gedaan, maar volgens mij is er nu echt politiebewaking enzo? Het is wel echt vreselijkkk afzien hoor van die gladde treden. Je kan volgens mij een normaal pad doen met de Moanalua Valley Trail, dan heb je hetzelfde gebied/top! Verder kan je er gewoon niet verkeerd zitten want alles is prachtig. Ik heb toen ook een helicoptervlucht gedaan zonder deuren en dat was tranen met tuiten zo mooi. Een paar weken later was er eentje neergestort dus zou dat ook niet meer doen (naast dat t idioot is qua uitstoot enzo, maar goed).
Ja klopt, er is nu 24/7 bewaking. Ik denk er inderdaad over na om via de backway (Moanalua Valley Trail) te gaan. Maar als ik het zo lees zou ik het geen “normaal” pad noemen
het duurt veel langer en op sommige plekken moet je echt klimmen met touwen. Ik vind dat opzich geen probleem maar mijn vriend heeft erg hoogtevrees dus ik moet overwegen of ik zin heb om in mijn eentje 7-8 uur te hiken!
Ohja ik zie dat t nu helemaal geërodeerd is
nee dat zou ik eigenlijk al niet doen dan. En ook gevaarlijk wel alleen! stom
BDK - Citrus Rivieria van Skins Archives
H&M - Modern Minimalist
Die laatste doet me denken aan T-shirt van een paar jaar terug. Lekker zeperig parfum en makkelijk mee te nemen!
Refurbished, maar doet alsnog zeer aan mn bankrekening. Maar nu kan ik hopelijk wel weer minstens vijf jaar vooruit ![]()
Wow waar heb je deze vandaan? Ik heb met een vriendin een duiven fanclub en lijkt me leuk om haar te geven ![]()
Nou hij wordt hier komende week geleverd haha! Influencer! Heeel benieuwd naar de kleur
Oeh leuk! Ik vind de kleur in het echt hetzelfde als op de foto gelukkig
Ik ben mij ook aan het oriënteren op een refurbished telefoon, waar heb jij de jouwe gekocht? Ik overwoog CoolBlue maar zag dat de batterijconditie bij hen tussen de 85 en 100% ligt, maar dat krijg je niet per telefoon te zien (wat de exacte batterijconditie is). Hoop dat jouw aankoop inderdaad minstens vijf jaar mee kan!
Weet niet of je een iPhone wil, mijn zus heeft al een paar keer een iPhone gekocht via fixjeiphone en is er heel tevreden over.