Ik woon in Duitsland, dus denk niet dat je heel veel hebt aan de site waar ik hem heb gekocht
maar wie weet is er ook een NL versie? Het heet refurbed. Heb ‘premium’ staat gekozen, de batterijconditie is 100% en de garantie is ook pas begin deze maand geactiveerd, dus hij is echt zo goed als nieuw.
Ik was vandaag met een vriendin naar een natuurcentrum want @DelilahBard stond daar met een kraampje met zelfgemaakte keramiekspullen. Ik kocht twee magneetjes en een fantastisch schaaltje. Mijn zoontje wilde dolgraag de pissebed.
Dit schaaltje niet gekocht maar moest wel aan het forum denken nu iedereen een mierenplaag schijnt te hebben.
Haha omg die mieren! Verder heeel cute! Die pissebed ook 🥹 en zo leuk om een forummer te supporten!
Ja ik stem voor een FF markt waar alle creatieve forummers hun werk kunnen verkopen
.
Van welk merk is dit? ![]()
Haha is dat niet duidelijk dan ![]()
Adidas
Thanks!
Blij mee!
Heb hem ook al uit. Zielig hoe duiven worden ondergewaardeerd, verwaarloost en mishandeld. En hoeveel vooroordelen er over ze zijn (iedereen die elkaar maar een beetje dom napraat over vliegende ratten. In het boek staat waar dat vandaan is gekomen).
Leuk om te lezen hoe karaktervol en zachtaardig ze zijn.
![]()
Blouse
Badpak van & other stories
Deze van next
Óf
Deze van derimod
Welke zijn mooier?
- Next
- Derimod
0 stemmers
Nieuwe hardloopschoenen. Mijn vorige waren zwart-wit (omdat toen alle kleuren in mijn maat al waren uitverkocht) deze keer gelukkig niet.
Ook niet verwacht dat ik een post met crocs aankopen zou liken maar ze zijn leuk!
Dit kwartje viel trouwens echt zo veel later ![]()
![]()
![]()
Haha die eerste foto - zat echt te kijken wat het was, dacht een very designer babywipstoel
Haha ik heb ook die zwarte vandaag gekocht en had dezelfde caption kunnen gebruiken ![]()