Show je laatste aankopen #11

Ik woon in Duitsland, dus denk niet dat je heel veel hebt aan de site waar ik hem heb gekocht :sweat_smile: maar wie weet is er ook een NL versie? Het heet refurbed. Heb ‘premium’ staat gekozen, de batterijconditie is 100% en de garantie is ook pas begin deze maand geactiveerd, dus hij is echt zo goed als nieuw.

2 likes

& @Spaarlamp bedankt voor jullie reacties, ik ga beide websites bekijken! :smiling_face:

2 likes

Terwijl ik in de file stond, kwam de melding “item weer op voorraad” :muscle:

13 likes

Ik was vandaag met een vriendin naar een natuurcentrum want @DelilahBard stond daar met een kraampje met zelfgemaakte keramiekspullen. Ik kocht twee magneetjes en een fantastisch schaaltje. Mijn zoontje wilde dolgraag de pissebed.

Dit schaaltje niet gekocht maar moest wel aan het forum denken nu iedereen een mierenplaag schijnt te hebben.

51 likes

Haha omg die mieren! Verder heeel cute! Die pissebed ook 🥹 en zo leuk om een forummer te supporten!

5 likes

Ja ik stem voor een FF markt waar alle creatieve forummers hun werk kunnen verkopen :heart_eyes:.

36 likes

14 likes

Van welk merk is dit? :thinking:

5 likes

Haha is dat niet duidelijk dan :crazy_face:

9 likes

Adidas

8 likes

Thanks!

2 likes

Blij mee!

3 likes

Heb hem ook al uit. Zielig hoe duiven worden ondergewaardeerd, verwaarloost en mishandeld. En hoeveel vooroordelen er over ze zijn (iedereen die elkaar maar een beetje dom napraat over vliegende ratten. In het boek staat waar dat vandaan is gekomen).
Leuk om te lezen hoe karaktervol en zachtaardig ze zijn.

:fist: :bird:

51 likes

Blouse

Badpak van & other stories

Deze van next

Óf

Deze van derimod

Welke zijn mooier?

• Next
  • Derimod

0 stemmers

4 likes

Nieuwe hardloopschoenen. Mijn vorige waren zwart-wit (omdat toen alle kleuren in mijn maat al waren uitverkocht) deze keer gelukkig niet.

24 likes

Niet verwacht dat ik ooit iets van Crocs zou aanschaffen maar here we are

15 likes

Ook niet verwacht dat ik een post met crocs aankopen zou liken maar ze zijn leuk!

6 likes

Dit kwartje viel trouwens echt zo veel later :rofl::rofl::rofl:

5 likes

Haha die eerste foto - zat echt te kijken wat het was, dacht een very designer babywipstoel

15 likes

Haha ik heb ook die zwarte vandaag gekocht en had dezelfde caption kunnen gebruiken :joy:

3 likes