Show je laatste aankopen #11

Zou water in wijn kunnen veranderen een leukere party trick vinden.

9 likes

Nou ja als je een paar topics op dit forum leest weet je dat mensen over werkelijk alles een mening kunnen hebben toch :sweat_smile:

12 likes

Nouja dat is toch wel logisch. Dat jij het heel basic vindt, neemt niet weg dat een ander het gewoon lelijk vindt. Ieder z’n smaak toch.

12 likes

Ik bedoel meer dat je dit soort sandalen overal in het straatbeeld ziet en ze mij niet eens meer op zouden vallen, laat staan dat ik er echt bij stil zou staan van goh wat lelijk.

4 likes

Ik vind ze ook niet basic maar vrij grof juist. Een collega had ze laatst ook aan en toen viel dat me op.

11 likes

Twee jurken van de Mango

19 likes

Niet mijn aankoop, wel die van mijn man voor mijn verjaardag :smiling_face_with_three_hearts::confetti_ball:

103 likes

Nieuwe lamp besteld van Louis Poulsen!

91 likes

Wauw heel mooi!

4 likes

Dank je! :relaxed:

2 likes

Ooh mn droomlamp. Prachtig😍

3 likes

Dit forum is natuurlijk een uitloper van het EGF, waar :sparkles: style & fashion :sparkles: zowat de gemeenschappelijke factor was onder de leden.

Dat zo veel leden van dit forum zich voornamelijk voor functie en niet voor stijl kleden, blijft een reality check.

19 likes

hey hey hey

er waren 2 kampen, de s&f-ers en de whateveraars!! ik denk dat op FF eigenlijk meer voormalig whateveraars dan s&f-ers zitten eigenlijk, t topic hier heet niet voor niets what are you REALLY wearing today

15 likes

een cpap :grimacing:

11 likes

Ja maar je komt toch niet op een subcategorie van het EGF terecht zonder ooit de Elle Girl te hebben gelezen? Haha zelfs de gemiddelde whateveraar was toch enigszins stijvol

6 likes

Geen leuke aankoop maar hoop dat het je gaat helpen!:crossed_fingers:

6 likes

mijn egf tienerzelf had nooit gedacht ooit een s&f-er te horen zeggen dat de gemiddelde whatever mens enigszins stijlvol is :girl:

maar ja denk dat veel mensen uiteindelijk gewoon moeke worden of het niet meer interessant vinden?
en niet vergeten dat er ook veel mensen van bloggerstopics komen en mascha/cynthia staan nou ook niet echt bekend als stijliconen en fashionista’s

6 likes

Sowieso! En toch went het nooit

5 likes

En meelezers op EGF die expres niets over hun outfits posten omdat ze wisten dat dat pesten ging worden :joy:

3 likes

hahaha ja maar andersom ging whatever ook wel eens kut doen op s&f

1 like