Ik vind die Bostons juist superwarm ![]()
Oh echt? Nou ik ga het meemaken. Draag zelf altijd dichte schoenen dus mijn voeten zijn wel wat gewend ![]()
Waar heb je die zonwering vandaan? En wanneer komt die hittegolf? ![]()
De huidige voorspellingen zeggen dat we een week onder de 30 blijven en dan vanaf maandag 6 juli weer boven de 30 gaan komen. Echt janken
Ik zat er een paar dagen naast (of ik keek vanochtend op een andere site, dat kan ook haha). Ik woon overigens wel in Antwerpen, niet echt extreem ver van Rotterdam natuurlijk, maar wel net iets zuidelijker ![]()
Kijken of het iets is, aan de kant van de keuken zitten grote ramen en hopelijk gaat dit een paar graden schelen ![]()
In Brabant ook ![]()
In ieder geval zijn de nachten gewoon 16 graden dat scheelt al zoveel!
Oh, dat kan ik bij weerplaza niet zo ver vooruit zien, maar dat zou het idd zo veel draaglijker maken.
Ja want dan is het om 20u gewoon al 22 graden ofzo ![]()
Ik dacht tijdens snel scrollen dat het een airco was ofzo.
![]()
Ja Bostons zijn mijn herfst schoenen 🫣
Ja ik draag ze thuis met dunne sokken als “winterpantoffels”
Ik willll ze! Vind dat ook megaleuk in de herfst met een wijde jeans.
Maar wil ook de Arizona voor nu, met suède bandjes.
Mn huidige birckenstocks hebben het begeven. Had ze al eens gerepareerd, de bandjes zijn helemaal los gegaan aan de tenen en bij de enkel. Die lijm is helemaal vloeibaar en de zool laat ook los. Had ze al 2e hands en vermoed dat ze nep waren daardoor. Want de teenslipper birckenstock die ik oooit had in de 2e klas heb ik jaren mee gedaan😂.
Als je ze via vinted hebt gekocht: er staan heel veel nep birkenstock op. Voornamelijk boston en arizona
Zou ik minstens zo blij mee zijn waarschijnlijk ![]()
Ja ben ik ook ingetrapt
zelfs met doos, kaartje etc… gewoon nep
Wow jammer, ik vind het heel moeilijk te zien of ze nep zijn. Dan maar via de officiële site bestellen.