Haha ja met die ‘belachelijk overdreven outfits’. Vooral toen er alleen nog soort modellenfoto’s kwamen
good times
Geen leuke, maar wel een noodzakelijke aankoop. Sidenote: die dame op de foto draagt wel gigantische nepwimpers zeg.
ik krijg het gelukkig terugbetaald, ben benieuwd of over een maand helemaal herboren ben
@Schaakmat mss helpen die wimpers om de overdruk te regelen!
Even beetje off topic. Maar heb zaterdag mijn winkel aankopen geretourneerd bij de Zara en nu nog steeds mijn geld niet terug? Meer mensen dit gehad? Heb al contact gehad met de klantenservice. Maar die geven aan dat het 10 dagen kan duren? Ik ben gewend dat het meestal binnen 24 uur terug op de rekening staat?
Omg?
Hey rustaaaaaag
Lekkere 24/7 mentaliteit! Ik weet niet beter dan dat winkel retouren een paar dagen duren, behalve als ze het daar direct terugpinnen.
@Banananana @lightbox nee ik hoef het niet direct terug. Maar ben niet gewend dat winkels er zo lang overdoen. Dus was benieuwd of meer mensen dit hadden bij de Zara…
Online of in de winkel? Want retourpinnen duurt normaliter maximaal 24 uur.
Maximaal 14 dagen mag het duren toch, wettelijk? Dus lijkt me dat ze dat aanhouden
Nou dit dus… ik weet niet beter dat het de volgende dag erop staat als je retour pint in de winkel idd.
Ja online wel. Maar in de winkel…?
Geen idee hoe het bij Zara is, maar de keren dat ik wat heb moeten retourneren in de winkel stond het er bij mij eigenlijk nooit in 24 uur op? Ze zeggen vaak 5 werkdagen oid en meestal komt het iets eerder, maar soms komt het weer wel overeen. (Bijenkorf/ Uniqlo iig).
Volgens mij gelden daarvoor dezelfde regels MAAR bij een winkel aankoop die je in de winkel terugbrengt en laat retourpinnen gaat het meestal inderdaad wel sneller
Bij mij duurt dat meestal wel een paar dagen… zie je het al als reservering op je bankrekening staan of ook nog niet?
Maar vroeger
kreeg je toch gewoon direct je geld contant terug? Dat was pas 24/7 mentaliteit dan