Show je laatste aankopen #11

In ieder geval zijn de nachten gewoon 16 graden dat scheelt al zoveel!

5 likes

Oh, dat kan ik bij weerplaza niet zo ver vooruit zien, maar dat zou het idd zo veel draaglijker maken.

2 likes

Ja want dan is het om 20u gewoon al 22 graden ofzo :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik dacht tijdens snel scrollen dat het een airco was ofzo.

:laughing:

4 likes

Ja Bostons zijn mijn herfst schoenen 🫣

6 likes

Ja ik draag ze thuis met dunne sokken als “winterpantoffels”

3 likes

Ik willll ze! Vind dat ook megaleuk in de herfst met een wijde jeans.
Maar wil ook de Arizona voor nu, met suède bandjes.
Mn huidige birckenstocks hebben het begeven. Had ze al eens gerepareerd, de bandjes zijn helemaal los gegaan aan de tenen en bij de enkel. Die lijm is helemaal vloeibaar en de zool laat ook los. Had ze al 2e hands en vermoed dat ze nep waren daardoor. Want de teenslipper birckenstock die ik oooit had in de 2e klas heb ik jaren mee gedaan😂.

4 likes

Als je ze via vinted hebt gekocht: er staan heel veel nep birkenstock op. Voornamelijk boston en arizona

3 likes

Vieze foto heb ze veel gedragen maar dit is er aan de hand. Is een model met bandjes om de enkel.

3 likes

Zou ik minstens zo blij mee zijn waarschijnlijk :joy:

Ja ben ik ook ingetrapt :sob: zelfs met doos, kaartje etc… gewoon nep

Wow jammer, ik vind het heel moeilijk te zien of ze nep zijn. Dan maar via de officiële site bestellen.

3 likes

Dat is het ook, zeker op de foto’s. Je kan het vaak al zien of er authenticatie bij zit. Zo nee weet je genoeg want het kost de verkoper niks.

1 like

Ik heb deze met zo’n easy peasy broekje vorig jaar al gekocht. Echt ik vind dit zo’n fantastisch jurkje!

4 likes

Normaal gesproken niet echt mijn merk, maar ik vond hem op het plaatje zó mooi en aan staat hij nog mooier. Echt heel blij mee. Deze jurk van desigual voor een diploma uitreiking. :heart:

52 likes

Desigual heeft een super geslaagde rebranding ondergaan. Ik vind heel veel kleren leuk

39 likes

Vind ik ook! Echt heel snel ook? Ik weet nog dat ik t eerder juist echt meed als ik op zoek was naar iets omdat ik er zo’n negatieve associatie mee had. Gevoelsmatig is dit het afgelopen jaar echt 180 graden gedraaid.

4 likes

@Daelyss eens! Ik zocht een jurk voor de uitreiking en kon me de jurk die hier even geleden een ‘hype’ was herinneren. Die had alleen niet echt mijn kleuren, maar wel het type jurk wat mijn figuur veel goed doet. Toch dus even gekeken en was op slag verliefd. Ben er ook zoooo blij mee. Morgen is de uitreiking al en heb echt heel veel zin om hem aan te doen.

10 likes

Een handventilator.

10 likes

Via dit forum Seasalt Cornwall leren kennen. Niet allemaal mijn smaak, maar deze via Vinted vind ik fantastisch! Hij is lekker lang en mega comfortabel.

19 likes