Show je laatste aankopen #11

Hoelang gaat zo’n ventilator mee op 1 lading?

2 likes

Ik heb nu voor de 3e keer de handventilator van Hema gekocht, hij wordt om de 2 jaar verbeterd haha. De nieuwste is echt top!! Op stand 1 is ie al heel sterk, net als stand 3 op de vorige. Heeft 4 standen nu, ook ledlampjes om de batterij mee te checken, de knop werd eerst per ongeluk in de tas vaak aangedrukt maar nu is die ook verbeterd. Meteen ook 1 voor mn vriend gekocht, echt ideaal voor op het bureau en tijdens het reizen.

9 likes

Ik heb deze top en joggers gekocht en ik voel me echt de ‘cool girl’ die ik wilde zijn toen ik 12/13 was en aan street dancing deed haha.
Nu is dit wel gewoon voor de sportschool, maar ik vind het leuk dat ik nu sportkleding heb waar ik comfortabel in ben

46 likes

Vloer voor in de hal en keuken in mijn nieuwe huis, en servies (bord, ontbijtbord en diep bord hiervan)

63 likes

Vanaf morgen is er sale. Zit daar op te wachten want ze hebben wel echt leuke sport kleding!

3 likes

Gemiste kans dat het geen oranje top is

Heel mooi! Echt leuk servies :heart_eyes: en de vloer vind ik ook super tof!

2 likes

Oh echt! Had ik misschien een weekje moeten wachten haha. Maar misschien dat ik nog een top en een jogger erbij haal, gezien deze zo fijn zitten Dank voor de tip!

ben blij dat jij het als forumstijlicoon ook zegt want dan weet ik zeker dat ik niet gewoon ineens een lelijke smaak heb

6 likes

Favo lipbalm van Nars die blijkbaar discontinued is :sob: Gelukkig nog kunnen scoren op Notino.

5 likes

Zomer speelgoed voor mezelf.

20 likes

Ik heb eentje van de hema van dezelfde lijn die net iets groter is en na een uur is die zeker wel leeg. Weet niet hoe een maatje kleiner is…

1 like

Oh dat vind ik heel kort! Is het er eentje van dit jaar? Gaat opladen wel snel?
Ik had in mijn hoofd dat ze echt wel 3 uur mee zouden gaan, nu ben ik benieuwd of duurdere merken dat wel halen.
@chasingrainbows heb jij nieuwe gekocht omdat ze dus snel verbeteren? Merk je dat de nieuwste langer meegaat op één lading?
Edit: ik vind 15 euro trouwens al niet echt heel goedkoop, ik had eerder verwacht dat bij Hema zoiets max 10 euro zou kosten.

2 likes

Ik heb die kleine handventilator van hema en die gaat echt heel lang mee. Vooral op de laagste stand die al flink krachtig is, zeker wel 5/6 uur.

2 likes

Ik weet niet meer in welk topic ik dit gelezen heb, maar kijk uit voor bellenblaas vlekken op je (witte) kleding haha

7 likes

Hahaha ik las het inderdaad al! :sweat_smile:

4 likes

Nou niet alleen op witte kleding hoor! (@Cajun-moon ). Echt duivels spul eigenlijk die bellenblaas met glycerine :confounded: maar het geeft by far de beste bellen :star_struck:

2 likes

Oepsss… :flushed: dan moet iedereen de bellen maar gaan ontwijken.

En als je het op je tent krijgt gaat de waterdichte laag kapot dus ook daar moet je nog voor uit kijken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Haha ja ik heb er echt een hekel aan als mensen dit random in de stad doen. Moet ik weer wegrennen met m’n jurk.

8 likes