Nice, ik was hier ook een beetje op aan het zoeken. Waarom heb je voor deze specifieke handventilator gekozen? Nog lifehacks die je wil delen?
Ja, ik vind dat merk fijne materialen en pasvormen hebben vaak, voor mij althans haha. En ze doen het ook best goed qua duurzaamheid, heel veel van hun katoen is bijvoorbeeld GOTS gecertificeerd.
Ik ben soms een beetje een luxe poes, dus keek eerst naar de Dyson Hushjet, maar die ziet eruit als een dildo. Toen keek ik naar de Shark ChillPill, maar vond die er zo onhandig uitzien en ik ben nogal een kluns dus die viel ook af omdat ik deze zo kapot maak. Tijdens het zoeken van reviews van de Dyson en Shark las ik veel reacties over Jisulife en ben toen op dit merk gaan zoeken.
De Ultra 2 is het sterkste model, maar deze heeft voor mij teveel poespas (zaklamp en powebank) en is een beetje lomp. Mensen gebruiken hem zelfs om hun haar mee te drogen en toetsenbord schoon te maken, maar ik kan me niet voorstellen wanneer ik zo een harde wind in mijn gezicht wil hebben.
Toen zag ik deze (pro 1s nieuw model) en de mini versie ervan. De mini is mooier en kleiner en in eerste instantie wilde ik die. Maar daarna dacht ik, leuk en aardig maar als het echt warm is wil ik wel een iets grotere waaier/opening waardoor je ook meer wind hebt. Deze is iets groter en zwaarder dan de mini, maar hoop hem ook op mijn bureau te kunnen zetten tijdens het werken (thuis of op kantoor) of op mijn nachtkastje tijdens het slapen.
Een pro tip, een waterspray (die je in Frankrijk in de supermarkt kan kopen voor 1 euro) icm met zo een ding is echt de hemel.
Wow dank voor je uitgebreide hersenspinsel journey! Klinkt goed, ik ga dit ook allemaal eens bekijken morgen. Ook handig als 'ie idd tijdens werken ook fijn is om 'm voor je neer te zetten, maar ook gewoon voor in je hand. De waterspray truc is ook een goeie ja. Een vriend van mij had een handventilator met in het midden een vriezerelement, dat is ook wel extra verkoelend. Echt veel te kiezen zeg.
Ik moet zeggen dat ik niet naar andere merken heb gekeken want dan was ik morgen nog bezig. Kreeg wel het idee dat dit een populair merk is in Azië. En gezien de temperaturen daar geloof ik wel dat het prima producten zijn haha. Ze hebben modellen in verschillende prijscategorieën, heeft te maken of ze een digitaal schermpje hebben ja/nee en de batterijduur.
Ben benieuwd waar jij voor gaat.
Ik was gister met een collega in Split (38 graden code rood) en die had een Jisulife die je kon dubbelvouwen met propeller (die van 30 euro), en die was echt top, dus deze vast ook. Batterij ging heel lang mee, geeft percentage aan, sterke wind, dus ik ga er ook eentje aanschaffen!
Jij durft hahaha. Weet je wel op welk forum je zit? ![]()
Zo! Er zijn knopen gehakt. Ik vond jouw verhaal over de pro1s wel logisch klinken maar ik ben voor de niet nieuwe versie gegaan, omdat die in het roze kon. En toen dacht ik ja m’n vriend gaat sws jaloers worden als ik een handventilator heb maar wil 'm niet delen dus toen moest ik nóg een keus maken. Toen voor de life7 gegaan omdat die echte blades had en wat groter was en door de blades minder lawaai maakte had ik gelezen. Dus nog een goedkopere wat wel leuk is ter vergelijking met de duurdere. Zin in! Alleen wel jammer dat als je via de site bestelt je waarschijnlijk nog belasting moet betalen, ben benieuwd wat dat wordt.
Hahah ja sorry! Ter verdediging: we hebben geen centrale verwarming in huis dus we hebben ze ook nodig om te verwarmen.
Kleine oplaadbare (dus draadloze) ventilator, zo blij mee past in mijn tassen en ik heb hiermee echt minder paniek bij bijvoorbeeld treinen in de volgende hitte. Maakt ook niet veel herrie vind ik want stand 1 van 3 is sterk genoeg. Kan hem ook thuis overal aan vast clippen ![]()
Hoelang gaat zo’n ventilator mee op 1 lading?
Ik heb nu voor de 3e keer de handventilator van Hema gekocht, hij wordt om de 2 jaar verbeterd haha. De nieuwste is echt top!! Op stand 1 is ie al heel sterk, net als stand 3 op de vorige. Heeft 4 standen nu, ook ledlampjes om de batterij mee te checken, de knop werd eerst per ongeluk in de tas vaak aangedrukt maar nu is die ook verbeterd. Meteen ook 1 voor mn vriend gekocht, echt ideaal voor op het bureau en tijdens het reizen.
Ik heb deze top en joggers gekocht en ik voel me echt de ‘cool girl’ die ik wilde zijn toen ik 12/13 was en aan street dancing deed haha.
Nu is dit wel gewoon voor de sportschool, maar ik vind het leuk dat ik nu sportkleding heb waar ik comfortabel in ben
Vloer voor in de hal en keuken in mijn nieuwe huis, en servies (bord, ontbijtbord en diep bord hiervan)
Vanaf morgen is er sale. Zit daar op te wachten want ze hebben wel echt leuke sport kleding!
Gemiste kans dat het geen oranje top is
Heel mooi! Echt leuk servies
en de vloer vind ik ook super tof!
Oh echt! Had ik misschien een weekje moeten wachten haha. Maar misschien dat ik nog een top en een jogger erbij haal, gezien deze zo fijn zitten Dank voor de tip!