ben blij dat jij het als forumstijlicoon ook zegt want dan weet ik zeker dat ik niet gewoon ineens een lelijke smaak heb
Ik heb eentje van de hema van dezelfde lijn die net iets groter is en na een uur is die zeker wel leeg. Weet niet hoe een maatje kleiner is…
Oh dat vind ik heel kort! Is het er eentje van dit jaar? Gaat opladen wel snel?
Ik had in mijn hoofd dat ze echt wel 3 uur mee zouden gaan, nu ben ik benieuwd of duurdere merken dat wel halen.
@chasingrainbows heb jij nieuwe gekocht omdat ze dus snel verbeteren? Merk je dat de nieuwste langer meegaat op één lading?
Edit: ik vind 15 euro trouwens al niet echt heel goedkoop, ik had eerder verwacht dat bij Hema zoiets max 10 euro zou kosten.
Ik heb die kleine handventilator van hema en die gaat echt heel lang mee. Vooral op de laagste stand die al flink krachtig is, zeker wel 5/6 uur.
Ik weet niet meer in welk topic ik dit gelezen heb, maar kijk uit voor bellenblaas vlekken op je (witte) kleding haha
Hahaha ik las het inderdaad al! ![]()
Nou niet alleen op witte kleding hoor! (@Cajun-moon ). Echt duivels spul eigenlijk die bellenblaas met glycerine
maar het geeft by far de beste bellen ![]()
Oepsss…
dan moet iedereen de bellen maar gaan ontwijken.
En als je het op je tent krijgt gaat de waterdichte laag kapot dus ook daar moet je nog voor uit kijken. ![]()
Haha ja ik heb er echt een hekel aan als mensen dit random in de stad doen. Moet ik weer wegrennen met m’n jurk.
Ik hou nooit bij hoe lang iets meegaat maar wel echt uren! Bij de vorige was ik wel steeds bang dat ie leeg zou zijn omdat ie dus geen indicatie had en ook steeds aan ging in mn tas (ik prop mn tas wel vol). De nieuwe laat goed zien hoeveel batterij je nog hebt én gaag niet plots aan in mn tas dus flinke verbetering. En vind de nieuwe dus ook veel koeler. Echt een top ding.
Ik vind de handventilator echt 100x beter dan dat onding op die clip, die ga ik retourneren want is echt veel minder koelend, onnodig groot en onhandig.
Voor wk en daarna op slaapkamer van een van de kinderen
Het is overigens zonder mast, beetje overdreven wellicht om dat in een slaapkamer te zetten.
En de rest: het is een extra handeling maar ik spoel in de zomer mn kleding bijna standaard eerst voor met koud water, gewoon in de wasmachine. Anders zo’n! Zonde van de mooie kleding.
Kinderen die hebben gebellenblaasd (?!) met kleren aan onder de douche zetten
Dat doe ik wel eens met bessenvlekken van het toetje bijvoorbeeld, vind mijn zoontje ongeveer het leukste dat er is.
Zet je ze dan onder de koude douche??
Want dat bellenblaas moet juist koud afgespoeld worden.