Show je laatste aankopen #11

Hij is zó mooi!! Ik ben helemaal niet van de designer tassen en gebruik altijd een crappy ruzgak. Maar ik ben gisteren in Londen speciaal naar een coach winkel gegaan voor deze tas en nu wil ik het grote model in het groen.

3 likes

Heeey, ik heb deze ook.
Mijne zit vol met handschoenen voor mijn werk zodat ik ze niet door mijn hele werktas terug vind.

5 likes

Ja i love it!! Vandaag ook de grote gepast in de Bijenkorc en ook erg mooi maar deze is toch net wat praktischer voor everyday vind ik

5 likes

Als het wel mooi is maar niet strak genoeg in de taille, kan je ermee naar de kleermaker. Ze hebben het op het model waarschijnlijk vastgeklemd voor die extra snatched look.

2 likes

Yes, zal ik doen! En @Daelyss moet toch al met een andere jurk heen dus kan deze ook direct mee haha.

Betwijfel wel of ie aankomt hoor want hij was op de site van &Other stories al uitverkocht en heb het via de H&M app besteld maar is volgens mij zelfde magazijn.

3 likes

Welke zijn dat? En zit er heel veel verschil in die grote en kleine? Ik heb wel de ruimte voor een grote, maar dat staat toch minder mooi haha

3 likes

Via Vinted, had deze trui tot vorig jaar in het roze maar laten krimpen. Nu nog in het roze en mijn garderobe is weer herfst/winter garderobe is weer compleet. 🥹

24 likes

Heel mooi! Van welk merk is deze trui?

4 likes

Oeh die ziet eruit om te knuffelen

4 likes

Deze jurk is zo leuk in het echt!! Ook heel comfortabel en zit als gegoten

1 like

Catwalk Junkie, is een oude collectie. Is deels mohair, op marktplaats staat er nog een in XS.

Heb op Vinted gewoon gezocht op Catwalk Junkie trui en de filters op roze, grijs en beige gezet.

4 likes

Helemaal zin in deze organisatie in mijn keuken.

28 likes

Je krijgt €10 korting via Philips als je aanmeld.

Die tafelventilator draait niet, ik dacht dat hij iig naar boven en beneden draaide omdat je dat in een filmpje zag, maar is niet zo. Dus dit zou ik niet echt aanraden. Ik hou hem wel omdat ik geen had in weer een ventilator terugsturen en hij geeft verder wel goed wind en best wel een geinig ding die je zo even oppakt en ergens neer zet door dat handvat.
Maar die grote is wel aanrader verder. Lekker stil en genoeg wind. De nature-setting is ook best leuk, gaat ie van rustig naar een briesje en weer naar rustig.

3 likes

Zag vandaag dat er een nieuwe spa is geopend in de buurt.

3 uur in een prive spa met sauna en jacuzzi. Cadeau voor de verjaardag van mijn vriend. Zelf vind ik het natuurlijk ook niet erg om heen te gaan :ok_hand:

29 likes

Ik moet bij een privé spa altijd denken aan een plek waar dus iedere drie uur een ander stelletje ligt te batsen. Geen idee of dit ook de werkelijkheid is

108 likes

Ja.

11 likes

@Lueur Hier een voorbeeld van ‘heengaan’ i.p.v. ‘erheen gaan’ :smile:

@Vlaai Jij veel plezier! En sorry dat ik de taalnazi uithang. ‘Heengaan’ betekent voor mij doodgaan :smile: Al lijkt het na googelen ook gebruikt te mogen in de betekenis van ergens naartoe gaan.

12 likes

Haha nou dan hoop ik dat we deze date overleven

@kleinmaargroot nog niet over nagedacht🤣 Zou kunnen. Ben nog nooit bij een spa geweest en leek me wel een leuk cadeau. Begon even te twijfelen maar het zal echt wel leuk worden en de reviews zijn goed.

2 likes

Ja joh. En het is een nieuwe, dus sowieso nog frisser dan een andere privé spa misschien :stuck_out_tongue:

6 likes

Haha mooi dat @Lueur nu steeds getagd wordt als iemand ‘heen gaan’ zegt door mijn ergernis hieraan :grin: Ik zag het gister ook in een ander topic maar wist niet meer wie ik moest taggen (en nu weet ik het topic niet meer) haha.

2 likes