Zag vandaag dat er een nieuwe spa is geopend in de buurt.
3 uur in een prive spa met sauna en jacuzzi. Cadeau voor de verjaardag van mijn vriend. Zelf vind ik het natuurlijk ook niet erg om heen te gaan
3 uur in een prive spa met sauna en jacuzzi. Cadeau voor de verjaardag van mijn vriend. Zelf vind ik het natuurlijk ook niet erg om heen te gaan
Ik moet bij een privé spa altijd denken aan een plek waar dus iedere drie uur een ander stelletje ligt te batsen. Geen idee of dit ook de werkelijkheid is
Ja.
@Lueur Hier een voorbeeld van âheengaanâ i.p.v. âerheen gaanâ
@Vlaai Jij veel plezier! En sorry dat ik de taalnazi uithang. âHeengaanâ betekent voor mij doodgaan Al lijkt het na googelen ook gebruikt te mogen in de betekenis van ergens naartoe gaan.
Haha nou dan hoop ik dat we deze date overleven
@kleinmaargroot nog niet over nagedachtđ€Ł Zou kunnen. Ben nog nooit bij een spa geweest en leek me wel een leuk cadeau. Begon even te twijfelen maar het zal echt wel leuk worden en de reviews zijn goed.
Ja joh. En het is een nieuwe, dus sowieso nog frisser dan een andere privé spa misschien
Haha mooi dat @Lueur nu steeds getagd wordt als iemand âheen gaanâ zegt door mijn ergernis hieraan Ik zag het gister ook in een ander topic maar wist niet meer wie ik moest taggen (en nu weet ik het topic niet meer) haha.
Ja maar dan schrijf je er heen te gaan en niet alleen heen te gaan. Ik dacht eigenlijk dat daar de taalergenis ook om ging.
Klopt
Oh, wat een beauty
Heel gaaf, matcht ook uitstekend met je avatar
Ik las niet en dacht: fancy seksspeeltje hoor.
Die dingen kunnen ook trillen, toch?
Ja, dat dacht ik ook, maar toen ik âheengaanâ googelde, leek het alsof dat ook in de betekenis van âergens naartoe gaanâ gebruikt mag worden (terwijl ik dus dacht van niet en dat alleen kan als âerheen gaanâ). Maar misschien heb ik het niet goed gelezen.
Ik heb dezelfde jurk vorige week binnen gekregen en werd zo vrolijk toen ik erachter kwam dat er zakken in zitten
Geweldig!!!