Show je laatste aankopen #11

Prachtig!!! :heart_eyes:

2 likes

11 likes

Lululemon via zalando zodat ik mijn kerstpakket cadeaubon kon gebruiken

Badpak arena

En broek arena

12 likes

Deze opnieuw, want mijn hond heeft hem kapot gemaakt :smiling_face_with_tear:

2 likes

Altijd wanneer je iets van Lululemon post maak je me blij. Ik heb al jouw Lulukledingstukken ook maar dan in het zwart :bat:

7 likes

Ik vraag me alleen af waarom je zoveel sportkleding nodig hebt.

11 likes

Omdat ze het leuk vindt en veel sport. Wilde gok van mij.

22 likes

Het was een retorische vraag eigenlijk.
Of eigenlijk zelfs een oordeel van mij dat ik het gewoon veel vind. Maar ik weet dat het karl is. dus krijgt altijd bijval en prima. Trouwens wel leuke sportkleding.

11 likes

Mag de hond er ook voor betalen :triumph:

4 likes

Hahaha mijn ouders betalen, want die hadden mn jas ergens gelegd waar die niet hoorde :smiling_face_with_tear:

6 likes

En jouw doel met je rethorische vraag was…? Geen bijval? Gewoon voor de lol of algemene zondagochtendzuurheid, net als de likes?

Snap gewoon nooit dit soort moraalridderig gezeur. Kijk dan niet. Als ik zo even naar de random 10 laatste posts kijk heeft niemand een extra mok, kookboek, lipstick etc etc nodig.

12 likes

Het viel me gewoon echt op.En bijvoorbeeld een andere forummer kreeg laatst echt gezeur over haar heen over de hoeveelheid polls over koopgedrag + haar eigen koopgedrag etc. Niet specifiek richting jou hoor. Maar de selectieve veronrwaardiging valt me wel op hier.

34 likes

Ja die vond ik ook stom, dus ben iig niet selectief daarin haha

Alleen in het laatste aankopen topic voelt het dan nog stommer. Ik ga ook niet in het psychisch praattopic zeggen ‘waarom maken jullie je zo druk?’, terwijl dat los een heel valide punt zou zijn.

8 likes

Waarom zo’n waardeoordeel

1 like

je zit vast niet te wachten op een serieus antwoord maar als je dagelijks sport ga je zo snel door je sportkleding heen dat je echt goed wat setjes nodig hebt om niet bijna dagelijks te hoeven wassen. en dan verschilt het ook nog flink per activiteit wat fijn/comfortabel zit.

van veel andere kleding snap ik soms ook niet zo goed waarom er zoveel van moet zijn, maar van sportkleding beter

19 likes

Ik heb best een aantal lange leggings maar sta as we speak toch in mijn SHORTS in de gym omdat de rest vies is 🫠

9 likes

Eens. Vriend en ik (en kind) sporten veel en vriend doet ook verschillende sporten. Dus die verbruikt per dag al 2 sets sportkleding. Wij hebben elke week een overvolle wasmachine aan alleen sportwas. Ik ga echt niet elke 2 dagen een halve wasmachine aanzetten voor wat sportspul.

5 likes

Ik sport bijna 7 dagen in de week en ook vaak 2 x per dag. En het zijn 3 verschillende sporten dus daar heb je gewoon veel kleding voor nodig. En ik ben ook een heel materialistisch persoon dus dit maakt me blij

77 likes

Vakvrouw :black_heart:

10 likes

Jaa snap het nu wel beter eigenlijk en na het antwoord van @instantramen

2 likes