wow, ik vind deze extreme discipline schokkender dan de hoeveelheid kleding
ik voel me al rico verhoeven als ik op zaterdagochtend ga boksen voor de 3e keer die week
wow, ik vind deze extreme discipline schokkender dan de hoeveelheid kleding
ik voel me al rico verhoeven als ik op zaterdagochtend ga boksen voor de 3e keer die week
Nou dat vind ik ook veel hoor, 3 keer per week boksen! Leuk hè boksen, ook een poosje gedaan.
Allebei tweedehands van Zara via Sellpy. Gekocht met shopkrediet dus voelt gratis
Ik wou alleen maar dat ik die discipline had lol
Ja is meteen ook het enige onderdeel ooit in mijn leven waar ik discipline in heb dus ben niet jaloers
Ik doe dit ook en het is zo leuk! Je begint wel ambitieus (herkenbaar).
Oh wat leuk, heb je toevallig ergens foto’s van je creaties? Ben wel benieuwd!
Ik denk (hoop) dat de beer nog wel redelijk te doen is hahaha
Ik ben pas begonnen met het kijken van Rachel Maksy en heb nu ook telkens de neiging ook zo’n startpakket te kopen (ik wil ook schattige little guys maken!), maar ik ben ben ook wel realistisch genoeg om te weten dat het heel waarschijnlijk na twee dagen achterin de kast verdwijnt om daar te gaan verstoffen omdat het niet bij de eerste poging zo mooi /leuk wordt als ik me het voorstel… Maar wie weet als ik een leuke kerstbonus krijg dat ik het dan alsnog doe
Ik hoop dat ik dit de perfecte neutrale sneaker vind. Ik twijfelde tussen deze en Adidas samba, maar die heeft echt iedereen al
Van 69,99 voor 23 euro bij Monki, hopelijk nog op tijd voor kerst en anders voor oud & nieuw:
En deze waren ook in de sale en vond ik er wel goed bij passen:
Oehh love it!
Van mijn kerstcadeaubon die ik van m’n werk kreeg gekocht (zelf nog wat bijgelegd)
Waterkoker met temperatuurmeter
Nieuw flesje
Waar zijn die leuke hoesjes voor je telefoon van? Ik wil ook die popsocket met kaarthouder kopen maar ik las dat je daar ‘harde’ hoesjes voor nodig hebt. Ik heb zelf nu alleen siliconen buigzame.
Staat er gewoon op toch? Burga
Sorry, blinde kip en net wakker😂
Ik heb die van mij al twee jaar op een siliconen hoesje zitten.
O dat vind ik top om te horen