Show je laatste aankopen #11

Jaaaa… ik wil dus wel echt de Amerikaanse versie voor bij mijn andere delen, maar die is gewoon niet te krijgen hier. Van het weekend ff bij ABC kijken! Hopelijk hebben ze hem daar. Ik ben nog halverwege mijn reread… dus heb nog wel even.

De Derwent Inktense potloden. Stonden al heel lang op m’n verlanglijstje. Toevallig heb ik een nieuwe YouTuber ontdekt die hier hele mooie dingen mee maakt, en heeft Bol nu een goede aanbieding!

17 likes

12 likes

Kreeg een boekenbon van Sint. :heart_eyes:

24 likes

Ik zag vandaag iemand lopen met deze jas in Dusseldorf dus ik meteen vragen aan haar waar die van was. Zara dus. Ik net thuis niet kunnen vinden op die site. Uiteindelijk via Tiktok gespeurd en de code gevonden. Uitverkocht. Refresh ik net een paar x, staat er nog één in mijn maat. Not today Satan, dat ik mijn zin niet krijg.

Fenty Gloss bomb stix en lip liner in The MVP met 20% korting.

En deze handzeep van de DM maar die hebben ze blijkbaar ook bij de Kruidvat. Ruikt echt fucking lekker. Aanrader.

46 likes

Love deze zuurstokblouse

28 likes

Iittala

13 likes

Wat fijn dat ie nu ook in NL te koop is! Mijn favoriete handzeep, ruikt naar een mix van hoestdrank en lekkere man.

6 likes

Prachtig!!! :heart_eyes:

2 likes

11 likes

Lululemon via zalando zodat ik mijn kerstpakket cadeaubon kon gebruiken

Badpak arena

En broek arena

12 likes

Deze opnieuw, want mijn hond heeft hem kapot gemaakt :smiling_face_with_tear:

2 likes

Altijd wanneer je iets van Lululemon post maak je me blij. Ik heb al jouw Lulukledingstukken ook maar dan in het zwart :bat:

7 likes

Ik vraag me alleen af waarom je zoveel sportkleding nodig hebt.

11 likes

Omdat ze het leuk vindt en veel sport. Wilde gok van mij.

22 likes

Het was een retorische vraag eigenlijk.
Of eigenlijk zelfs een oordeel van mij dat ik het gewoon veel vind. Maar ik weet dat het karl is. dus krijgt altijd bijval en prima. Trouwens wel leuke sportkleding.

11 likes

Mag de hond er ook voor betalen :triumph:

4 likes

Hahaha mijn ouders betalen, want die hadden mn jas ergens gelegd waar die niet hoorde :smiling_face_with_tear:

6 likes

En jouw doel met je rethorische vraag was…? Geen bijval? Gewoon voor de lol of algemene zondagochtendzuurheid, net als de likes?

Snap gewoon nooit dit soort moraalridderig gezeur. Kijk dan niet. Als ik zo even naar de random 10 laatste posts kijk heeft niemand een extra mok, kookboek, lipstick etc etc nodig.

12 likes

Het viel me gewoon echt op.En bijvoorbeeld een andere forummer kreeg laatst echt gezeur over haar heen over de hoeveelheid polls over koopgedrag + haar eigen koopgedrag etc. Niet specifiek richting jou hoor. Maar de selectieve veronrwaardiging valt me wel op hier.

34 likes