Show je laatste aankopen #11

Ja die vond ik ook stom, dus ben iig niet selectief daarin haha

Alleen in het laatste aankopen topic voelt het dan nog stommer. Ik ga ook niet in het psychisch praattopic zeggen ‘waarom maken jullie je zo druk?’, terwijl dat los een heel valide punt zou zijn.

8 likes

Waarom zo’n waardeoordeel

1 like

je zit vast niet te wachten op een serieus antwoord maar als je dagelijks sport ga je zo snel door je sportkleding heen dat je echt goed wat setjes nodig hebt om niet bijna dagelijks te hoeven wassen. en dan verschilt het ook nog flink per activiteit wat fijn/comfortabel zit.

van veel andere kleding snap ik soms ook niet zo goed waarom er zoveel van moet zijn, maar van sportkleding beter

19 likes

Ik heb best een aantal lange leggings maar sta as we speak toch in mijn SHORTS in de gym omdat de rest vies is 🫠

9 likes

Eens. Vriend en ik (en kind) sporten veel en vriend doet ook verschillende sporten. Dus die verbruikt per dag al 2 sets sportkleding. Wij hebben elke week een overvolle wasmachine aan alleen sportwas. Ik ga echt niet elke 2 dagen een halve wasmachine aanzetten voor wat sportspul.

5 likes

Ik sport bijna 7 dagen in de week en ook vaak 2 x per dag. En het zijn 3 verschillende sporten dus daar heb je gewoon veel kleding voor nodig. En ik ben ook een heel materialistisch persoon dus dit maakt me blij

77 likes

Vakvrouw :black_heart:

10 likes

Jaa snap het nu wel beter eigenlijk en na het antwoord van @instantramen

2 likes

wow, ik vind deze extreme discipline schokkender dan de hoeveelheid kleding

ik voel me al rico verhoeven als ik op zaterdagochtend ga boksen voor de 3e keer die week

17 likes

Nou dat vind ik ook veel hoor, 3 keer per week boksen! Leuk hè boksen, ook een poosje gedaan.

3 likes

Alvast voor de zomer.

Allebei tweedehands van Zara via Sellpy. Gekocht met shopkrediet dus voelt gratis :sunglasses:

8 likes

Ik wou alleen maar dat ik die discipline had lol

8 likes

Startpakket voor:

Op zoek naar een nieuwe hobby

75 likes

Ja is meteen ook het enige onderdeel ooit in mijn leven waar ik discipline in heb dus ben niet jaloers :joy::joy:

10 likes

Ik doe dit ook en het is zo leuk! Je begint wel ambitieus (herkenbaar).

3 likes

Oh wat leuk, heb je toevallig ergens foto’s van je creaties? :eyes: Ben wel benieuwd!

Ik denk (hoop) dat de beer nog wel redelijk te doen is hahaha

1 like

Gekocht met tinteling punten

14 likes

Ik ben pas begonnen met het kijken van Rachel Maksy en heb nu ook telkens de neiging ook zo’n startpakket te kopen (ik wil ook schattige little guys maken!), maar ik ben ben ook wel realistisch genoeg om te weten dat het heel waarschijnlijk na twee dagen achterin de kast verdwijnt om daar te gaan verstoffen omdat het niet bij de eerste poging zo mooi /leuk wordt als ik me het voorstel… Maar wie weet als ik een leuke kerstbonus krijg dat ik het dan alsnog doe :sweat_smile:

5 likes

Ik hoop dat ik dit de perfecte neutrale sneaker vind. Ik twijfelde tussen deze en Adidas samba, maar die heeft echt iedereen al :rofl:

11 likes

Ik vind dat altijd zo jammer aan van die heel populaire schoenen. Na een tijdje wil ik ze ook maar ik weiger dan toch omdat iedereen daar mee rond loopt.

5 likes