Ik had dit al een keer op het forum gezet, maar met mijn vorige heb ik het catan spel helemaal geprint en geschilderd.
Wauw echt prachtig, zo netjes gedaan!
Met wat voor verf doe je dit? Mijn vriend heeft een 3D printer en we hebben het er laatst nog over gehad dat ik zei: ik wil iets beschilderen!!
Heel vet! Ik hoop ook ooit weer eens het sporten te kunnen oppakken.
Ik deed altijd paint by number en daar gebruik ik de overblijfselen van. Van die acrylverf van de action/hema werkt niet bij mij. Die van het merk Amsterdam dan weer wel
Acrylverf van bijv merk Amsterdam is hier geschikt voor, maar ook acrylstift omdat het wat dikker is. Dunne laagjes gebruiken helpt ook, als de acryl wat dunniger is.
Lekker kleurtje!!
Gisteren even de lokale ondernemer
gesponsord
Antiquariaat
Voor mijn pull-ups
Okee dit is niet echt een lokale ondernemer maar wel een fijne sample sale
Tweedehands
Aangezien we in maart een andere bank krijgen (de oma van mijn vriend doet haar bank weg na minder dan een half jaar omdat ze hem toch niet fijn vindt zitten, en het is echt een hele toffe cognac-kleurige bank! ) en we al een tijdje naar nieuwe kussens aan het kijken waren bij Sissy-Boy, nu met de sale eindelijk ingeslagen:
En onze vlucht naar Stockholm geboekt lekker met mijn verjaardag een weekje weg!
Mijn jurk voor nieuwjaar is toegekomen (mijn schuld, ik heb te lang getwijfeld)
Van AllSaints via Sellpy voor maar € 20
Pff ik heb precies dezelfde besteld. Ik heb sinds begin september geen kleding gekocht maar ben gezwicht voor deze.
Lekker op tijd voor komend jaar in ieder geval
Heerlijk aankoop