Show je laatste aankopen #11

Oh dat is wel jammer ja! Ik was niet van plan m’n slaap te meten maar wel stom dat het niet goed werkt.

Ik heb besloten mijn Garmijn inderdaad niet meer te dragen 's nachts. Als ik een dik uur wakker lig, denkt hij alsnog dat ik licht heb geslapen. Als ik een vreselijke nacht had, heb ik ineens een heel opgeladen body battery en na een goede nacht haal ik soms net een score van 40.

En het meten van kilometers gaat ook niet echt lekker. Laatst een wandeling van 32km gedaan en mijn Garmin registreerde er 40 :woman_shrugging:t3:. Maar goed, ander type dan die jij hebt @ZusjevanJoost dus hopelijk is die beter. De Lily2 kan ik in ieder geval niet aanraden, al is 'ie nog zo mooi

1 like

Ik hoorde laatst een slaapwetenschapper op de radio zeggen dat geen enkele smartwatch die slaapfases betrouwbaar kan meten, want daarvoor moet je hersenactiviteit meten, en dat kan er geen een.

54 likes

Leeeuk dankje!

3 likes

Nieuwe telefoon, hoognodig en door een regeling op mijn werk kan ik voor de verandering eens een telefoon kopen die geen aardappel als camera heeft en een scherp beeld geeft. Nu nog een leuk hoesje erbij vinden (als in, ik weet wat ik zoek, maar nu nog vinden)

7 likes

Ik zou het ook niet eens willen weten, zou daar alleen maar gestrest van worden denk ik :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja echt niet goed. Toen ik merkte dat ik op m’n horloge keek 's ochtends om te zien of ik goed geslapen had, wist ik dat hij af moest :sweat_smile:

7 likes

Ja inderdaad. Je voelt zelf toch of je goed geslapen hebt of niet?

10 likes

Oh vrienden van mij sturen in de groepschat altijd screenshots van hun slaap grafieken en gaan dat dan helemaal vergelijken en analyseren. Echt mateloos oninteressant.

6 likes

Oh ja supersaai maar dat heb ik ook met die body battery

2 likes

Ik heb een polar en draag hem ook niet meer tijdens het slapen. Dat ding ging midden in de nacht nog wel eens af met kom in actie omdat die geen beweging registreerde.

12 likes

HAHAHA.

4 likes

Nasty little polar :laughing:

2 likes

Ben benieuwd! Zag er ook 1 met teddystof die mega cute was.

4 likes

Moccamaster

96 likes

Leuke kleur ook!

10 likes

L.K. Bennett via Vinted.
Binnenkort een semi-fancy feestje en de enige nette pumps die ik nog heb na een vrij rigoreuze opruimsessie hebben enorm hoge naaldhakken en heb ik vooral vanwege sentimentele redenen bewaard, want er langer dan 5 min op lopen/staan kan ik niet meer :smile: Dus hoop dat deze een beetje vriendelijker voor mijn voeten zijn (blokhak en 7cm)

26 likes

erg mooi!!!

5 likes

Benieuwd wat je ervan vind! Ik twijfel over die met teddy voor in de caravan

2 likes

Mooie kleur!

Ik ben wel benieuwd wat je er van vindt. Ik heb onlangs ook een gekocht, maar ik ben erg ontevreden over de kwaliteit van het apparaat zelf. De koffiepot ‘krast’ ook steeds over de warmhoudplaat bij het terugzetten Had ik dat van te voren geweten, had ik 'm niet gekocht.

4 likes