Show je laatste aankopen #11

Oeh ben hier heel benieuwd naar! De verpakking is zo leuk maar heb veel negatieve reacties gelezen dat het niks boeiends is

3 likes

Ik heb de goudkleurige en het is een lekker glosje maar zoals alle gloss na 15 minuten wel weer verdwenen. Het ruikt wel lekker :honey_pot:

8 likes

En @ZusjevanJoost ze hebben ze laatst geherformuleerd! Ik vind dit in ieder geval een hele mooie kleur, die zeker 2 uur zichtbaar bleef ondanks koffie drinken en snacken. En nu na 4 uur voel ik ook nog steeds een dun laagje zitten. Dus ik ben in ieder geval wel tevreden erover!

7 likes

Zelfde als met die haarolie van Gisou.
Het ruikt heerlijk maar het is gewoon silliconen olie net als de goedkope olietjes van een paar euro.

De prijs is het merk en de geur is lekker :money_with_wings::moneybag:

5 likes

Deze meid scamt al sinds dat ze startte met bloggen. Maar daar kun je blijkbaar miljoenen mee verdienen uiteindelijk.

10 likes

Misschien voor het eerst gekleurde lipproducten die ik echt goed vind staan gevonden. :sparkles:

Deze combo!

Screenshot_20250110-112742~2
(Niet mijn foto lol ik ben heel old school geïnfluenced!!!)

5 likes

Ja sws vanaf het begin door eerst duizenden mensen te gaan volgen en als ze haar gingen volgen, weer ontvolgen zodat ze steeds meer volgers kreeg en steeds op de verken pagina kwam op de oude insta.

:smiling_face_with_tear:

Jezus wat een rare tekst heb ik geschreven zie ik nu.

Maar jullie snappen me vast :laughing:

7 likes

En allerlei giveaways met designertassen waar nooit een winnaar uit kwam.

4 likes

Ik wist niet dat Gisou van haar was :scream: wel sick dat ze daar zoveel succes mee heeft, ik zie dit merk altijd in de Sephora

16 likes

Ook door haar insta, ze heeft >7 miljoen volgers.

5 likes

Ja reden om het dus niet te kopen, weinig gunfactor

Voor mij iig :smiling_face_with_tear:

1 like

Etagère van de kwantum die nu dient als fruitschaal.

97 likes

Dit is top!

1 like

ooeeh dit ga ik ook halen!!

3 likes

Hij is er in zwart en beige en kost €20. Bij ons was het (op de showmodellen na) de laatste. Online staat hij niet meer.

3 likes

Is het niet deze?

1 like

Ik had hem inderdaad net gevonden! Wat gek dat hij onder badkamer accesoires staat.

5 likes

Wat handig! Kijk dit is nu het type van influencer die we nodig hebben :grin:

8 likes