Oeh ben hier heel benieuwd naar! De verpakking is zo leuk maar heb veel negatieve reacties gelezen dat het niks boeiends is
Ik heb de goudkleurige en het is een lekker glosje maar zoals alle gloss na 15 minuten wel weer verdwenen. Het ruikt wel lekker
En @ZusjevanJoost ze hebben ze laatst geherformuleerd! Ik vind dit in ieder geval een hele mooie kleur, die zeker 2 uur zichtbaar bleef ondanks koffie drinken en snacken. En nu na 4 uur voel ik ook nog steeds een dun laagje zitten. Dus ik ben in ieder geval wel tevreden erover!
Zelfde als met die haarolie van Gisou.
Het ruikt heerlijk maar het is gewoon silliconen olie net als de goedkope olietjes van een paar euro.
De prijs is het merk en de geur is lekker
Deze meid scamt al sinds dat ze startte met bloggen. Maar daar kun je blijkbaar miljoenen mee verdienen uiteindelijk.
Misschien voor het eerst gekleurde lipproducten die ik echt goed vind staan gevonden.
Deze combo!
(Niet mijn foto lol ik ben heel old school geïnfluenced!!!)
Ja sws vanaf het begin door eerst duizenden mensen te gaan volgen en als ze haar gingen volgen, weer ontvolgen zodat ze steeds meer volgers kreeg en steeds op de verken pagina kwam op de oude insta.
Jezus wat een rare tekst heb ik geschreven zie ik nu.
Maar jullie snappen me vast
En allerlei giveaways met designertassen waar nooit een winnaar uit kwam.
Ik wist niet dat Gisou van haar was wel sick dat ze daar zoveel succes mee heeft, ik zie dit merk altijd in de Sephora
Ook door haar insta, ze heeft >7 miljoen volgers.
Ja reden om het dus niet te kopen, weinig gunfactor
Voor mij iig
Dit is top!
ooeeh dit ga ik ook halen!!
Hij is er in zwart en beige en kost €20. Bij ons was het (op de showmodellen na) de laatste. Online staat hij niet meer.
Is het niet deze?
Ik had hem inderdaad net gevonden! Wat gek dat hij onder badkamer accesoires staat.
Wat handig! Kijk dit is nu het type van influencer die we nodig hebben