Show je laatste aankopen #11

Ik gok ook een kindermaat en wel echt. Die van mij zien er exact zo uit. En alles ziet er netjes genaaid uit. Wel een kindermaat idd, die van mijn kind zien er ook zo ‘bol’ uit bij de neus. Mijn eigen niet want ik heb helaas maat 42 dus bepaald geen kindermaat.

4 likes

via vinted

11 likes

Zo lang twijfelen, maar aangezien mijn man echt na 3 kneepjes in m’n schouder zegt “ ben er klaar mee” gun ik mijzelf dit toch. Nu hopen dat het niet tegenvalt.

24 likes

Ik heb dit ook liggen! Vind hem wel lekker maar pak hem er toch nirt zo snel bij, teken om weer eens te doen!

9 likes

16 likes

Lijkt me zo mooi, mij lukt die cat eye alleen voor geen meter nog :disappointed_relieved:

3 likes

Oh shit, heb ook nog geen ervaring haha!

4 likes

Het enige wat ik denk is: smeren jullie nagellak op je oog?!

10 likes

Doe je dit met zo’n lampje thuis?

5 likes

Haha hell nah, zo heet deze techniek!

@Kauai Ja, ik heb alles van Pink Gellac om het thuis te doen!

3 likes

Wat leuk! Ik twijfel heel erg, met name het eraf halen lijkt me heel irritant haha en ik vermoed ook dat mn rechterhand lakken superlastig word

4 likes

Er is een nageltopic waarin je veel ervaringen en tips kunt vinden!

3 likes

nieuwe doccies
en ze zitten lekkerrrr

31 likes

Dit mag niet! Ik heb je gemeld.

2 likes

Hahaha die profielfoto komt volgens mij ook van This Person Does Not Exist :joy:

1 like

En ik heb zonder hierop te klikken de website bekeken. Echt mega dropshopping uiterlijk.

1 like

Wat flauw, het zijn toch geen rompertjes of een speen ofzo

1 like

Uhhhh…
Eerste post en verwijzing naar een website? Vindt je het flauw dat ik dit meld? Het mag niet😂

3 likes

Ah ik dacht dat je m had gemeld als “dit is een kinderaankoop”. Goed gespot van je dan! Mag idd niet!

Dé foundation van meroda, oogpotlood en blush. En ben er écht heel blij mee. Ben zelf lichtgetint en die kleur pakt ie super mooi.

Wil nu eigenlijk ook de primer, settingspray en mascara :sweat_smile:

5 likes