Ja ik ben echt fan van die foundation! Hij is bij mij ook heel mooi
In de sale, maar doet me nog steeds pijn €60 te spenden op serum en shampoo
Ik hoop dat het wat doet want mijn haaruitval momenteel is echt niet normaal.
Misschien goed om te weten dat haaruitval ook seizoensgebonden is. Dit gebeurt bij dieren, maar ook bij mensen. Mocht je in augustus/september weer meer haar verliezen, dan ligt dat daaraan.
Ja heb er al last van van september tot en met nu! Heel lang, daarvoor nooit zo gehad. Is ook echt dunner
Deze shampoo heeft bij mij wel geholpen, heb hem toen speciaal voor m’n eczeemige hoofdhuid en haaruitval uitgezocht. And he did his job, nog nooit zoveel babyhaar gehad als de afgelopen twee jaar . Serum kan ik niets over zeggen.
Chill! Heb ook echt pijnlijke hoofdhuid. Na hoe lang merkte je resultaat?
Klei en een aantal onderglazuren (niet degenen die gemarkeerd zijn ofzo, is gewoon afbeelding van internet) voor m’n 936284 nieuwe ideeën.
De teruggroei; Geen idee, daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Dat is gewoon langzaamaan gegaan dus verwacht niet binnen een maand of 2 wonderen. Maar dat mijn haar (en hoofdhuid) weer voller en gezonder is dat ging vrij snel.
Ohh vertel meer! Wat voor klei en wat voor onderglazuur en wat zijn je plannen?
Haha, wat leuk je nieuwsgierigheid. Hebben we een topic waar dit thuis hoort?
Meer info
M’n beste vriendin heeft een kiln gekocht vorige week. Dus nu ben ik heel enthousiast om ook iets met keramiek te gaan doen. Zij is van het draaien en de grotere gebruiksvoorwerpen (schalen, mokken, kannen enzo) maar ik houd meer van het fijnere, speelse werk. Het lijkt me leuk om iets van keramiek te maken waar je mee kunt ‘spelen’. Dus bijvoorbeeld een klein brievenbusje waar je brieven in kunt stoppen.
Ik heb daarvoor een klei gekocht die tussen steengoed en porselein in zit, zodat die tegen een stootje kan en mooi wit bakt. Daarnaast heb ik een aantal kleine potjes onderglazuren gekocht waarmee ik andere kleuren weer kan mengen. Heb nu van deze serie: China white, fire engine red, concord grape, bright yellow, kings blue, forest green en jet black. Voor het verdere glazuren kan ik spullen van m’n vriendin gebruiken.
Ik heb dit ook op dit moment zoo stom
🥹🥹
misschien in het omatopic? Lijkt me leuk om hierover te kletsen!
Ik heb laatst m’n katje nagemaakt:
Omg hoe cuteee!! 🥹
Ohh zo lief 🥹 en goeie, ik kom naar het oma topic!
Miss een stomme vraag maar waar bak je dat dan in af?? Laat je dat ergens doen?
Geen stomme vraag! In de spoiler hierboven schreef ik dat een vriendin een kiln gekocht heeft. Dat is een soort oven om aardewerk/keramiek in af te bakken. Dus mijn spullen geef ik aan haar, en dan regelt zij het bakken.
Oh haha ik had dat wel gelezen maar dacht dat dat zo’n draaischijf was! Maar heel cool dat ze dat heeft gekocht, ik denk ook regelmatig aan deze hobby maar geen ruimte of vriendin met oven helaas
Je hebt best veel plekken waar je dit kan laten doen!