Show je laatste aankopen #12

zo kom ik erachter dat dit niet meer bestaat

Hobinichi planners voor 2027

De A6 gebruik ik als dagboek en de smalle (weeks) voor plannen.

En deze pen en eikeltje gratis erbij:

13 likes

Heb ik wat te doen eind september. Er is daar ook een workshop glasblazen, maar als ik dat ga doen ben ik een gevaar voor mijzelf en omgeving.

9 likes

Oe waar heb je deze vandaan? Leuk!

2 likes

Leuk! Ik heb op de middelbare school met de hele klas glazen geblazen en dat ging gewoon goed dus ik zou me er niet te veel zorgen over maken

5 likes

Breibrink!

2 likes

13 likes

17 nachten in m’n favoriete huisje in Normandië waarbij de katten meegaan en we een prachtig uitzicht hebben. Ik heb er zo’n zin in

107 likes

Wat een fijn vooruitzicht :star_struck:

3 likes

Enorm! We zijn er ook met mijn verjaardag en m’n vader heeft daarom voorgesteld om als verjaardagscadeau een paar nachtjes te betalen. Zo ontzettend lief, dus nu blijven we ook iets langer dan in eerste instantie gepland, wat ik uiteraard helemaal niet erg vind. Ik word zo blij van Normandië en m’n appartement kat wordt blij dat ze dan weer op een trap kan hangen haha

9 likes

Nieuwe hiking broek, ben er zo blij mee, hij zit perfect.

24 likes

deze massief sterling zilveren bangle voor 40 euro op vinted gescoord :hot_face::hot_face::hot_face:

53 likes

Voelt als echte herfstaankopen :sweat_smile:

Kleed van de Kwantum en improvement van de koffie-game thuis :sunglasses::coffee:

37 likes

IMG_6568

Met korting!! Wel een vreselijke winkel ervaring. Medewerkers die je echt niet alleen laten kijken in de winkel en je bij alles waar je je blik op laat vallen een verkooppraatje prediken. En alleen maar super dure dingen laten zien, nee dankje ik heb geen broek van 290,- nodig

31 likes

Mooi! Heb je het koffiezetapparaat ergens met korting gescoord of niet? Ik wil er ook zo een, maar het is wel echt een uitgave :money_with_wings:

3 likes

Nou ik wilde per se deze blauwe en die was oooveral uitverkocht behalve op een Belgische webshop: Kazart. Daar was hij ook nog (een beetje) afgeprijsd (229). Dus dubbel top! Was wel de aller aller laatste in die kleur.

Maar helemaal eens dat het veel geld is :hot_face:

Ik zag in mijn zoektocht btw wel een mooie aanbieding bij fueloutlets com . Geen idee of het een legit webshop is, maar daar zag ik ze voor 140 en 160 euro!

Edit: o geen goede webshop!!

4 likes

Ze krijgen een 1,6 op trustpilot dus ik zou hier niet bestellen.

2 likes

Mango

5 likes

Ik heb de mijne refurbished gekocht, volgens mij via hun eigen website. Dat scheelde ook wel iets, hij werkt prima en er zat nog geen krasje op.

5 likes

Er was weer korting!!!

21 likes