Show je laatste aankopen #12

Waarrr?

2 likes

Paagman Leidschendam!

2 likes

image

image

image

image
En hardloopshirt

8 likes

Vakantiehuis in Italië voor zomer volgend jaar :heart_eyes: hebben een bruiloft daar dus plakken er een weekje vakantie aan vast. Samen met vrienden :dancer:

75 likes

Oh waar is dat? Echt droom villa

Ik heb die app catawiki gedownload, voor het eerst meegedaan en die veiling nog gewonnen ook. Hopelijk kan ik dit binnen een paar dagen in mijn woonkamer bewonderen. Nu nog een mooi tapijt

51 likes

Ja zal laten weten of t ook zo fantastisch was als geportretteerd. Het is deze AirBnB

3 likes

Zeer mooi, veel plezier ermee!

4 likes

Kwam ineens door Anna Nooshin in de soft gel press on nagel fuik. En aangezien Nailday bijna helemaal uitverkocht is (hoe dan?) iets bij Doonails besteld. Ben heel benieuwd!

10 likes

Doonails blijven bij mij makkelijk 10-14 dagen zitten! Ik was echt aangenaam verrast want had weinig verwachtingen van die stickers waarmee je ze vast plakt.

2 likes

Deze leren tas! Het is blijkbaar een coach station bag. De band om het als schoudertas te dragen ontbrak, dus ik heb nu maar een klimtouw tassenhengsel eraan gehangen. Nu nog bijpassende carabijnen ervoor vinden zodat het beter bij de tas past.

23 likes

Voor mijn opa en oma

14 likes

De Vans schoenen had ik al maar zijn aan vervanging toe.

10 likes

Deze pannen van de Ikea. Heb ze besteld, dus nog niet binnen maar heb helemaal zin om hier herfstgerechten in te maken.

35 likes

Pre order voor dit boek. Ik vind haar zo leuk op insta.

21 likes

Deze museum affiche van zijn expositie in het Rijks. Normaal neem ik altijd van mijn favoriete beelden ansichtkaarten mee uit het museum maar die waren helaas allemaal op. Maar dit staat vast ook heel vet tussen mijn verzameling kaarten.

14 likes

Heb deze ook en ben er echt overdreven blij mee.

2 likes

Wil niet jullie blijdschap enorm verpesten maar deze fotograaf was toch best problematisch in hoe hij vrouwen op straat benaderde voor zijn foto’s?

Column NRC: nrc.nl on Instagram: "Zodra een vrouw de publieke ruimte betreedt, is ze prooi voor de blikken van mannen die bezit van haar nemen. Vrouwen leren al vroeg zichzelf te zien zoals ze worden bekeken: als object. Dat betekent niet dat we onze schouders erover op moeten halen, stelt journalist Maren Laterveer. Swipe om haar opiniestuk te lezen."

13 likes

Unihertz titan 2 elite
De zwarte variant

14 likes

Ze komen terug…
Betekent dat we binnenkort weer aan de Nokia gaan?

22 likes

De toetsenbord ontwerper van BlackBerry werkt bij Clicks aan hun toetsenbord telefoon.

Geen idee of Nokia er mee begint. Als je daar behoefte aan hebt, lekker doen

2 likes