Omg ik ben zo ready hiervoor. Tijd om weer te pingen
Ik voelde me veel te goed voor deze wereld met mijn blackbery bold en later mijn blackerry torch.
Heeeel vet
Ik denk altijd aan die Kelly Rowland clip waarbij ze berichtjes op haar Blackberry verzond via Excel.
Oh was toch een Nokia ipv een Blackberry. Maar toch.
‘Haha zo’n scherm typt toch niet lekker nee hoor toetsenborden blijven wel’ - ik, een tech visionair in 2010
Dit was een sidekick volgens mij!
Ik weet nog dat ik het heel stom vond dat mijn moeder wel een Blackberry had en ik mocht die niet dus kreeg toen een telefoon met touchscreen. Ik wou gewoon een toetsenbord en cool zijn.
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk typen op mijn touchscreen dus ik zou best blij zijn met een telefoon met toetsenbord ![]()
Sidekick was geen Nokia toch?
Was dat geen nokia telefoon met een t mobile sticker op? En uiteindelijk volledig door nokia overgenomen
van de afgelopen maanden:
jas van uniqlo want ik had een (regen)jas met capuchon nodig
shirt van edikted oid
jeans van ed hardy x urban outfitters
rok van h&m
shirt van while odin sleeps
blush van rare beauty gotta keep an eye out for selener
Edgy hoor!
hahaha ik had eerst ‘tw edgy’ getypt maar k dacht laat maar
Hoe edgy is je kapsel? heb je een pony?
Ik dacht altijd dat de tmobile sidekick door nokia werd gemaakt. Als ik manufacturer bekijk op wikipedia dan zie ik ze daar er niet tussen staan!
Hoeveel bakken heb je gekocht? En welke ‘categorieën’ ga je maken?
Ik heb er 2 gekocht. Voor glas en voor blikjes/flessen. Even kijken hoe het bevalt want anders is het ook handig voor aardappelen/ uien etc.
Ik had deze categorien eerst ook zo bedacht, maar heb het nu veranderd in statiegeld (glas en blikjes) en glas zonder statiegeld. Anders moet je als je wil inleveren nog een keer de bak met glas door!