Show je laatste aankopen #12

Omg ik ben zo ready hiervoor. Tijd om weer te pingen

8 likes

Ik voelde me veel te goed voor deze wereld met mijn blackbery bold en later mijn blackerry torch.

6 likes

Ik ben niet de enige die meteen aan deze banger denkt toch?

Fouradi - ping

13 likes

Heeeel vet

1 like

Ik denk altijd aan die Kelly Rowland clip waarbij ze berichtjes op haar Blackberry verzond via Excel.

Oh was toch een Nokia ipv een Blackberry. Maar toch.

41 likes

‘Haha zo’n scherm typt toch niet lekker nee hoor toetsenborden blijven wel’ - ik, een tech visionair in 2010

23 likes

Dit was een sidekick volgens mij!

5 likes

Ik weet nog dat ik het heel stom vond dat mijn moeder wel een Blackberry had en ik mocht die niet dus kreeg toen een telefoon met touchscreen. Ik wou gewoon een toetsenbord en cool zijn.

1 like

Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk typen op mijn touchscreen dus ik zou best blij zijn met een telefoon met toetsenbord :grimacing:

3 likes

Sidekick was geen Nokia toch?

1 like

Was dat geen nokia telefoon met een t mobile sticker op? En uiteindelijk volledig door nokia overgenomen

2 likes

van de afgelopen maanden:

jas van uniqlo want ik had een (regen)jas met capuchon nodig

shirt van edikted oid

jeans van ed hardy x urban outfitters

rok van h&m

shirt van while odin sleeps

blush van rare beauty gotta keep an eye out for selener

15 likes

Edgy hoor!

6 likes

hahaha ik had eerst ‘tw edgy’ getypt maar k dacht laat maar

3 likes

Hoe edgy is je kapsel? heb je een pony?

2 likes

Ik dacht altijd dat de tmobile sidekick door nokia werd gemaakt. Als ik manufacturer bekijk op wikipedia dan zie ik ze daar er niet tussen staan!

1 like

Helemaal klaar met die blikjes, flessen en glas overal en nergens te bewaren.

2 likes

Hoeveel bakken heb je gekocht? En welke ‘categorieën’ ga je maken?

2 likes

Ik heb er 2 gekocht. Voor glas en voor blikjes/flessen. Even kijken hoe het bevalt want anders is het ook handig voor aardappelen/ uien etc.

4 likes

Ik had deze categorien eerst ook zo bedacht, maar heb het nu veranderd in statiegeld (glas en blikjes) en glas zonder statiegeld. Anders moet je als je wil inleveren nog een keer de bak met glas door!

4 likes